OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Poslední album ještěrčího krále, které velkolepě završilo tvorbu The Doors.
-bez slovního hodnocení-
Geniální.
Nedosahuje takový hodnoty jako The Doors a Strange Days a osobně mám radši i Waiting For The Sun, ale jako poslední (bez Jima nepočítám) album je to důstojná rozlučka s hity jako Raiders on the Storm, L.A. Woman a nebo jinými podceněnými kousky. Mojí nejoblíbenější kapele 10 z 10 PS: Nechápu, jak může někdo tak nestydatě tvrdit, že L.A.Woman je to nejlepší album...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Nejlepsi album The Doors.
-bez slovního hodnocení-
Jsem jeden z těch co se k The Doors dostali díky vynikajícímu filmu od Olivera Stonea.Stala se z toho má životní závislost.Těžko hodnotit,která deska je lepší,ale L.A. Woman je určitě na vrcholu mého hodnocení.
je to super aj po tych vise 35 rokoch
Vždycky mě sebere jejich blues,neznat je - řekl bych,že ten šedesátiletej černoch co tam pěje má neskutečně energickej hlas. Každopádně nádherná deska plná skvělejch skladeb a co kus to hitovka taky se to odráží na bestoffkách že?:)
L.A. Woman je slušné album, i když já mám radši "Morrison Hotel". Hodnocení je v rámci tvorby The Doors. btw. Díky za recenzi.
Skvělá deska. Vždy jak slyším tu basu na začátku The Changeling tak mé tělo dostane trhavý záchvat v podobě několika výpadu směrem vpřed a vzad. Na konci zase u Riders On The Storm utřu slzu, řeknu ach a jehla od mého gramofonu je už opět na začátku. Ta basa.........
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.