OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
! ! ! Armin Mueller-Stahl ! ! !
Asi jo. I když pořád si říkám, že se mi Dějiny násilí líbily víc. Ale vlastně nevím, co tomu vytknout, výtky v recenzi jsou drobnosti. Po všech stránkách velice dobré.
-bez slovního hodnocení-
Nebylo to špatné :)
-bez slovního hodnocení-
Líbily se mi herecké výkony, což však nemůžu říci o minimalistickém scénáři - děj se pomalu vleče (i když jaký vlastně děj?...). Dějiny násilí se mi zamlouvaly mnohem více.
Mne se to libilo, i kdyz par nedokonalosti se tam najde..
-bez slovního hodnocení-
Kvalitny film, no nieco mu chyba.
Vynikajuce..
David Cronenberg potvrzuje, že jakési zpřístupnění tvorby širší obci diváků mu obrovsky sedlo a po dějinách násilí přichází s dalším skvělým snímkem a taktéž Mortensenem v hlavní roli. Východní přísliby jsou mafiánský thriller, psychologické rodinnné drama, romance, krimi film a bůhví co ještě. To vše zasazeno do prostředí ruské komunity v Londýně, z níž někteří jsou členy organizace "Vory v Zakone" a jiní ne. Ač oba tyto tábory stojí na opačné straně zákona, Cronenberg je dalek toho, aby moralizoval a jakoukoliv z obou barikád prezentoval jako exemplární dobro X zlo. Příběh a zápletka jsou vlastně triviální záležitostí a ani scénář se asi nezapíše do dějin kinematografie, o to více se Cronenberg věnuje postavám a nepokrytě na tomto kluzišti exceluje. Celý snímek se odvíjí velmi komorně a střídmě a Cronenberg prokazuje velký režisérský cit, který mu umožňuje zakomponovat i scény ryze explicitního násilí tak, aby ve finále nepůsobily nikterak rušivě či samoúčelně. Vincent Cassel přesvědčivý v roli "prince", Naomi Watts znovu potvrzuje, že umí nejen hrát, ale i dobře vybírat a výtečný Viggo Mortensen dává lekci Stanislavského metody a nabízí pravděpodobně nejlepší výkon kariéry. Střet Cronenberga a Mortensena dopadl opět výborně a mně nezbývá než doufat, že nebyl poslední.
Dobrý a zajímavý film.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.