OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Pro mě po předchozí dece trochu zklámání. Kdyby deska neobsahovala skladby Damien (má nej z desky), Jack či Wolf...:-), bylo by hodnocení z mé strany okolo průměru, možná i pod. Takhle dávám.
Beru zpět své původně příkré hodnocení. Tohle JE opravdu extratřída. Od úvodního vlčího zavytí,až po poslední dozvuk ledových větrů z Transylvanie jde opět o totálně svébytné a monstrozní dílo pánů zmrzlíků. Album s neopakovatelnou atmosférou a skvělými výkony všech zůčastněných.
Ked som toto album pocul prvykrat tak ma nijak nezaujalo uz som len cakal kedy skonci ale s odstupom casu som si ho pustil znova a znova a ked vydali tohto roku album Dystopia tak som presiel celu diskografiu a ono je to vyyyyyyyyyyyborny album
milujem hororovú tematiku
Ešte stále v pohode.
skvelé...
Naprosto klasické album IE, horší než something wicked a lepší než dark saga. Moc se mi líbí první a poslední skladba /jojo, to je nářez/, dále hitovka Dracula /ten refrén/, valivý Frankenstein je taky moc povedený a nekompromisní Jack skutečně zabíjí /po vzoru velkého hitu Violate/. Balada se příjemně poslouchá, ale ničím nevytrhne /po takové Watching over me je to vysloveně výsměch/, vlastně celý prostředek alba je jakýsi nemastný neslaný. Imhotep, Jekyl & Hyde i Dragon's child je úplně zbytečná vata, kdyby místo nich Schaffer složil jednu pořádnou písničku, udělal by lépe. Nejrozporuplnější je pro mne Damien, určitě zajímavá věc, ale neuškodilo by jí zkrácení stopáže, na 9 minut ta skladba obsahuje příliš málo zajímavých momentů /jakési recitativy uprostřed spíše nudí/. Deska je to silná, určitě nadprůměr, za famózního Ducha fantoma opery půl bodíku navíc. Hehe, vlastně je to jeden z mála případů, kdy se s DKM shodnu v bodovém hodnocení:)
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Skor priemerny album v ich diskografii.4 vynikajuce skladby /Damien, Frankenstein, Dracula a Phanton Opera ghost/ zvysok lepsi priemer.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.