OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
poriadna rubanica ako ma byt nadych Meshuggah tam samozrejme citit ale hudobne velmi kvalitne dielko a za plny pocet aby to dvihlo celovy priemer ako to spravil WOLLO
Trocha sa to opočúvalo, to je fakt. :/
Výborné, absolutně mi nevadí odbočení od deathu, spíše to beru jako logický krok.. nevidím důvod dát méně než.. A jen tak dále..
-bez slovního hodnocení-
Lidi život jde dopředu, ne dozadu. Takže je logický, že i takový Decapitated se vyvíjej a vyvíjej se setsakra dobře!:-). Normálně bych dal 9, ale průměr je nezaslouženě nízkej
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Decapitated neboli nikdy mojimi oblubencami a touto natlakovou sekanou sa to urcite nezmeni...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
prý "průměrný metalcore":-))))))
niektore hlasky odtial (o Soulfly a metalcore) poprosim do zlateho fondu....
Největší smůlou této desky bude, že asi někteří tu změnu nevydejchají a bude jimi zcela nesmyslně obodována.
Odklod od death/metalu rozhodně vítám. Naprosto nesouhlasím s tím, že by materiál trpěl nízkou diverzitou. Mně tedy "Carnival Is Forever" připadá jako zdaleka nejvíce různorodá deska DECAPITATED. Navazuje tam, kde skončila "Organic Halucinosis", ale nabaluje kvantum nových vlivů. Žádnou desku DECAPITATED dříve rozhodně neozvláštňovaly tak netradiční kousky jako titulka "Carnival Is Forever", "A View From A Hole" (rozvlášnější kousky s melancholicky Opethovskými vlivy) nebo vyloženě Meshuggahovská "Homo Sum" (kterážto je podle mě nejříznější nakládačkou alba). Album celkově hodnotím jako velmi zdařilé, hodné svých předchůdců a navíc přinášející nové obohacující myšlenky. Souhlasím ale s Reaperem, že to zatím působí spíše nesmělým dojmem a osobně vkládám dojem do příští desky, která by mohla vykrystalizovat v skutečné osobitou suverénní jízdu napříč hudebními žánry.
Album je jiné, což se dalo čekat a podle mého vůbec ne špatné i když na mě zanechalo o fous horší dojem než předchůdci.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.