OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Výborné, škoda nutně "moderního" zvuku.
Baví ma to o niečo menej ako Obscura, či Spawn of Possession, ale aj tak je to veľmi podarený prírastok do môjho obľúbeného žánru, hlavne vďaka výrazným a vynikajúco odohraným basovým partom. Narozdiel od konkurencie títo fešáci používajú osemstrunové gitary, čo je niekedy skôr na škodu, keďže sa potom riffovanie zvrháva do prostého trieskania do najhrubších strún. Skladby ako Omnipresent Perception alebo záverečná Deported ale patria do výkladnej skrine moderného tech death metalu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Priam orgazmická basa! Coexistence & Omnipresent Perception sú pre mňa highlight-y tejto skvelej dosky.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Ja som sa v tom zorientoval už po druhom posluchu, takže sa mi ten pocit pre... nejakým spôsobom vyhol. Takže je to celkom lahodné počúvanie, o inštrumentálnych a aranžérskych kvalitách sa nemusíme baviť.
přepíčený !
Rozhodně kvalitní a do posledního detailu dotažená práce, to nelze přeslechnout. Nicméně i tak mě toto album z nějakého i mně unikajícího důvodu nijak výrazně nechytlo. Asi je hlavní problém v tom, že mi to až příliš přijde jako další variace na muziku, kterou produkují kapely jako OBSCURA, THE FACELESS, AUGURY, atp. Je to dobrý příspěvek žánru, výrazná baskytara je určitě plusem, písně nejsou bez nápadů, ale v současné době jsem tohoto stylu tak nějak trochu přesycen. Ale nejspíš se k "The Aura" ještě v budoucnu vrátím.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.