OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Je tu niekoľko vynikajúcich skladieb (Native Blood, True American Hate, balada), ale aj pár nevýrazných songov, ale celkove som viac než spokojný.
Opět velice příjemné a naživo taky parádní, nemůžu si pomoct, líbí se mi to. Krom toho, po koncertě jsem se náhodou stavil na místě, které je spjaté se vznikem české tvrdé hudby, na Rohanském ostrově, nedaleko bývalého vjezdu do areálu betonárky, kde se odehrála kultovníí scéna filmu Probuzení (1959), kde Jana Brejchová tančila v noci na vrakovišti za drsných zvuků kytary a kolem jezdily vlaky z Těšnova. Na tom místě je dneska podobnej binec, jen to rameno Vltavy chybí, stejně tak železniční trať. Otevřel jsem si tam pixlu, do sluchátek pustil tohle album a pocit, že jsem tohle ještě před chvílí slyšel živě od jedné z nejsympatyčtějších a nejpohodovějších kapel na světě se nedá popsat...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Pro mě jedno z nejméně výrazných alb v historii Testament. Přesto rozhodně lepší než 99% veškeré thrashové produkce ostatních kapel. Jediný komu se to v roce 2012 povedlo lépe, je Kreator. A také se jim velmi vydařil klip ke skladbě Native Blood (mimořádna sypačka).
Asi takto som si to predstavoval...
jj, tohle já můžu!!
Jsou zde debuty o tom, že nové album Kreatoru je kandidát na album roku. Mě teda osobně o hodně více zaujal nový Testament.
časem ještě zraje :) výborná nahrávka
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Po netrpělivém očekávání novinky přišlo lehké zklamání.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.