OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Byl jsem opravdu zvědavý... na bicí Chad Smith, na basu Duff MacKagan, hm, to by mohlo být v kombinaci s Ozzym dost zajímavý; kytaristu Watta neznám, ale určitě bude dobrej.... Kdepak. Nelíbilo se mi předchozí Black rain, nelíbí se mi ani tohle. Vlastně netuším, z jakého důvodu tohle někdo nahrál, tedy krom snahy vytřískat ještě pár zlatých ze jména Ozzy Osbourne. Protože bez toho by po tomhle neštěkl pes. Asi takhle - prostě se něco nahrálo, jmenuje se to Ozzy a šlus. Průměrné rockové písničky bez čekoholi navíc... nudný kalkul... snažim se najít nějaký světlý moment... snad Slashova kytara v Ordinary man (škoda že to album nenahrál Slash celé), ale to by titulní song nesměl být tuctový rádoby srdceryvný cajdák na klavír, jakých jsme (i od Ozzyho) slyšeli už několik.. a že to tam hraje Elton John mě nechává klidným. Navíc ten zvuk mi je nějaký trochu syntetický, divný, k Ozzymu mi to moc nepasuje. Poslouchat tohle je ztárta času. A prý chce brzy se stejným producentem nahrávat další desku. No potěškoště.
tak na jednej strane urcite vsetci plesame, ze Ozzik zo seba vymackal dalsi album, ale to, ze ho spravil s raperskym producentom, nas zrovna blahom nenaplna... i ked bez toho typka by asi ziadne album nebolo... Ozzy si mal pekne krasne zaobstarat fungujucu kapelu... je to umele, preboostrovane a umelecky vypelichane... ale stale lepsie ako posledne dve dosky, takze vo vysledku v podstate chvalihodne...
-bez slovního hodnocení-
Nedá se to vůbec poslouchat.
Taký neškodný priemer no. Ešte aj ten obal až nezdravo pripomína King Diamond-a.
Krom zvuku mi nevadí vlastně nic / na vinyle není ten poslední blitek 😉 /
Chyba tam Zakk
...nejlepší od Ozzmosis....
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Mám obrovskú radosť že Ozzy ešte funguje a tento album mal vyjsť oveľa skôr. Pre mňa je to jednoznačne naj album od Ozzmosisu........ale mám tu zopár ale....v prvom rade absencia Zakka. Jeho gitara by to posunula ešte o stupienok nahor. Album otvára Straight to hell čo ja rupis Ozzyho ako vyšitý a hned´viete aká bije. All my life vo mne evokuje náladu albumu Ozzmosis ale ostatne aj skladby Goodbye, Ordinary man, Under the graveyard, Today is the end , Scarry little green man a famozna balada Holy for tonight........a tu mal album aj skončiť. Skladba Its a Raid doslova nepasuje na tento album a pôsobi tam ako nepochopený žart. Záverečná Take what you want má aspoň hlavu a patu ale aj tak bez tejto dvojice by to bolo za 8............tak je to za slušných 7. Pevné verím že to nieje konečná. Ozzy diky a veľa zdravia prajem.....
Každa Ozzyho doska oplýva úžasnou gitarovou pracou, avšak na Ordinary Man nič také nenajdeme. Ziaľ. Ináč dosť roztrieštená doska u mňa však nakoniec maličko porastla a nájdu sa tu aj vyborné skladby (All My Life, This is the End, Scary Little Green Man, titulka...), avšak i také, ktoré z duše nenávidím (Straigh, obe záverečné skladby...), pripadne so mnou absolútne nič nerobia (Under...). I napriek istým kvalitám však ide o najhoršiu dosku v kariére Ozzyho....
Mne sa to páči. Neviem akú úlohu v tom zohráva to, že som s Ozzyho sólo tvorbou takmer úplne neoboznámený (čo určite niekedy napravím), ale faktom je, že "Ordinary Man" nie je rozhodne žiadna katastrofa. Vypichol by som ako tvrdšie pecky (Straight to Hell, All My Life, Under the Graveyard), tak aj obidve parádne balady Holy for Tonight a hlavne Ordinary Man, kde Elton skvele zapasoval. V podstate vyslovená sračka je len posledná pesnička Take What You Want, ktorá by nebola zlá, keby tam nehosťovali raperi s autotunom, vďaka čomu budí dojem, že sa na album dostala omylom. Inak si myslím, že je to príjemný album a ak ide o definitívne uzavretie kariéry jednej veľkej ikony (ak teda stihne urobiť ešte ďalšiu platňu, ktorú nedávno oznámil), tak si myslím, že sa Osbourne za túto nahrávku nemusí vyslovene hanbiť. Ale ak bude ešte nejaké "nabudúce", tak nech je pri tom aj Zakk.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.