VLOŽIT DISKUSNÍ PŘÍSPĚVEK

SLIPKNOT - All Hope Is Gone - zpět na článek

bleak bleak | 20.9.2008 10:53

honza: no nevim, ve zhruba 20x delsim textu ma zhruba stejnej pocet pravopisnych chyb jako ty:)
pokud jsi myslel vecnou uroven, tak tam je to u tebe spise prani (odpurce slipknot) otcem myslenky:)

Hody | 20.9.2008 10:39

Já si myslim, že jsou SlipKnot pozeři, kteří mají oblibu hlavně u dětí, teenagerů a romů, ale i přesto mají některé písničky dobré a dokonce i atmosferické.
Za všechny bych mohl jmenovat například Vermillion, což je jedna z těch pomalých "balad" která tou atmosférou opravdu disponuje. Má i celkem podařený zpěv a je to skoro progressivní metalovej song.

Další dobrá písničky jsou například Dont Get Close, Scream nebo Wait and Bleed.

Jsem zvědavej, co na nový desce nasraní kouzelníci SlipKnot vyčarovali.

MoRt8 MoRt8 | 20.9.2008 09:35

Je pravda, že poslouchání jen kvůli mage je přeceňovanej nesmysl. Nevěřím, že někdo bude poslouchat dnem i noí něco, co se mu bytostně hnusí jen proto, že to hrajou chlapi v maskách. Já poslouchám Slipknot od vydání debutu u velkýho labelu (1999) a tenkrát mě svojí přímočarou nasraností a tahem na bránu uhranuli (je teda fakt, že mi bylo 17:-). O jejich image jsem neměl v tý době ani páru. Za sebe však můžu po těch 9 letech říct, že první 2 alba dávaj těm druhým dvěma s přehledem na prdel.

Honza | 20.9.2008 08:28

Podle úrovně textu odhaduju, že tomu kdo napsal poslední komentář je tak 18 let a právě se kroutí při poslechu nějaké rádoby drsné partičky:-D

Goveman | Knoti | 20.9.2008 02:32

Pekne napsana recenze! Az na malinke vyjimky naprosto souhlasim, i to hodnoceni je podle me adekvatni. Musim se v diskuzi zastat bleaka a Vipera. Tyhle lidi to maj v hlave mnohem vic srovnany nez vetsina ostatnich diskutujicich. Ano, je pravda, ze SlipKnoT jsou komercni kapela, ale co? Proc vam to jako vadi? Jim zavidite nebo co? Ja razim heslo, ze je mi uplne jedno, jak je kapela popularni, at si klidne bezi na MTV 24 hodin v kuse, dokud to neovlivnuje hudbu, coz se u Knotu mo nedeje [no dobre, Snuff je vyjimka potvrzujici pravidlo :]]. Je asi fakt, ze spousta pozeru to posloucha kvuli image, ale ja osobne nikoho takovyho neznam. Kazdej jejich fanda z myho okoli je posloucha jenom a pouze kvuli hudbe. Kazdej si v tom najde neco...a rozhodne nesouhlasim s dost otrepanym klise, ze SlipKnoT jsou kapela pro teenageri. A i kdyby, tak co? Je snad teenager menecenej? Ja znam spoustu svych vrstevniku [18], ktery to maj v palici 10x vic srovnany nez dospely lidi. To neni o veku, ale o jednotlivci!
Taky mi prijde, ze lidi, co SlipKnoT odsuzuji jenom kvuli popularite a posluchacske obci jsou uplne stejny pozeri jak ty, co je kvuli popularite a image poslouchaji. Ja nevim, na co si tu furt nekdo hraje [Ainotatak, Stygg]...ja proste tu hudbu posloucham proto, ze me bavi. Ja kdybych celej den musel poslouchat Cynic nebo Dark Tranquillity, tak mi jebne. Sice ty kapely jsou skvely, mam je rad, ale nemusim furt poslouchat tu nejpromakanejsi a nejintelektualnejsi hudbu. Rad si pustim neco primocaryho, co ma koule a zni to dobre = SlipKnoT. A uz neresim, jestli to poslouchaj teenageri nebo duchodci. Dulezity je, ze se to libi me. A nejradsi mam argument: "Uz to neni to, co bejvalo."To jako kapela ma zastavit vyvoj? Jo pak si zase pseudometalisti a hnidopichove rekli dalsi oblibeny klise, ze se kapela vykrada...proste nikdy se nemuzou zavdecit kazdymu, ale me se to libi a jedna se o skvelou praci, fakt hodne povedena deska. A jestli Vam se to nelibi, je to vase smula, ne moje. Ja osobne jsem zacal Knoty poslouchat kvuli hudbu, chytla me deska Vol.3, kterou mi doporucil kamos, velkej metlous. Ze hrajou s maskama jsem zjistil notne pozdeji, ale k nim to aspon trochu sedi, nehrajou poprock jako treba Lordi.

Asijevič | 19.9.2008 21:35

Já to ještě neslyšel, ale jsem docela zvědavej. Čekam něco jako předchozí album.
... btw: ale stejně je to pro děti. :)

Viper Viper | SlipKnot už dnes nejsou hlavní trend! | 19.9.2008 15:39

Hlavně jste tady všichni mmo v jedné věci. Píšete, že SlipKnot poslouchají děcka, protože je to TREND. Doba, kdy to byl trend, je ale už pár let pryč! Největší mediální masáž nu-metalu a SlikpKnot spolu s ním proběhla někdy v letech 1998-2004, cca.mezi Iowou a Vol.3. To už je ale 4-6 let! Dneska je trend EMO a metalcore, a mylsím si, že drsní (teď to berte v rámci mainstreamu!) jsou skoro protipól uplakaným metrosexuálním emáčům. Takže SlipKnot už dnes nejsou trend. Právěže mi přijde, že i dnes jsou tak populární, protože mají svou fan základnu, minimálně stejnou co před 4 roky, ale že se nějak nesnaží oslovit zrovna současné EMO publikum.

Co se mě týče, tak ke Knot jsem se pořádně dostal až tak před 3 lety a to halvně kvůli hudbě. Je mi 22, takže jsem začal Sliknot poslouchat v 19 bez MTV (kterou ani nemám kde sledovat, i kdybych chtěl) čistě jen kvůli hudbě (coreyho hlas, bicí jordisona, dobré písničky). Ta image pro mě není zásadní, spíš beru, že to mají hezky zpracovaný ,ale neseru z toho. A tričko nosím a pokud se mi to bude líbit a nebudou s tím mít problém v práci, nevidím důvod, proč to nenosit i za 10 let. Pokud se to mě líbí, ostatním je po tom hovno. A je mi jedno, že někdo řekne "z toho nošení triček s nápisama už bys mel vyrůst". Nikde není napsaný, že v určitým věku musíš založit rodinu, poslouchat rádio Impuls a čumět večer na Novu, prostě "začít žít jako ti ostatní"

subeer subeer | 19.9.2008 14:42

vzdyt je ta diskuze celkem v pohode, nevidim duvod proc nenapsat, ze se to nekomu nelibi - vzdyt je zadarmo a bez prinuceni, kolikrat i spontalne

Šašek | 19.9.2008 14:13

Banda tupých hlav, co nedovede řešit nic jinýho, než co se tady řeší-hovna. Mě se Slipknot taky líbí a na masky seru a i kdyby se mi nelíbili, jako se mi mraky kapel nelíbí, tak držím hubu a nechám to poslouchat ty, kterejm se to líbí.

subeer subeer | 19.9.2008 14:08

Na druhou stranu, by to musela bejt poradne zajimava hudba(coz Slipknot, Lordi, Houbovepalice, Mudvayne a ja kurva nevim kdo jeste) abych se na tohle YMYDZ vydrzel jeste divat.

vike vike | 19.9.2008 14:01

Kazdy se venuje vice tomu, co mu jde lepe, co lepe umi... u spousty kapel je to na zacatku logicky image... u spousty kapel je to i po case image... u spousty kapel je to vlatne jen o image //:=]

kuschuja | 19.9.2008 13:56

jaaaj, to je zase debata:-)
ja som tiez trosku po 18-tke a slipknot mam rad od ich prvej dosky. a takisto mam aj tricko:-) inak suhlas z recenziou, aj s vyberom skladieb. este by som tam pridal gematriu, ja tie ich otvaraky proste mozem (we will burn your cities down:-)

btw v-dur si urcite pamata aj na mna (daemonic) aj na zaciatky ethereal pandemonium, tiez sme sa pekne starali o image:-) inak ako?

bleak | 19.9.2008 13:55

vsak ja sem to jenom konstatoval, abych naznacil, ze touto casti tveho prispevku se nema smysl zabyvat:)

Ainotatak Ainotatak | 19.9.2008 13:51

bleak:
jiste, ze vycucal :-) ...proto to kuzelne slovicko treba:-)

OT - co rikate na novy NORTH

vike vike | 19.9.2008 13:50

V urcitem veku ma vetsina teenageru na praci dulezitejsi veci, nez objevovat/hledat hudebni kvalitu/novoty... Poslouchaji to, co se jim libi a co jim naserviruji trendsetter media resp slysi ve svem nejblizsim okoli - kazdy jsme to asi zazili vice ci mene na vlastni kuzi (ikdyz za zeleznou oponou to bylo jeste horsi).

Jinak USA predstavuji obrovsky medialni trh a i 'lokalni' hudebnici mohou hrat pred pocetnejsim publikem nez nase mistni nejvetsi starz...

bleak | 19.9.2008 13:46

sambiliong - to je pravda, ja tu akorat celou dobu tvrdim, ze kvuli tomu jeste na te hudbe nezacnou ujizdet, maximalne tak pokud se jedna o neco tak bezpecne "nijakeho", jako je napr. nemala cast popu

bleak | 19.9.2008 13:42

ainotatak - 60 % sis samozrejme vycucal z prstu
uvadis, ze nekteri lide znaji z ruznych magazinu z tvrde hudby jenom slipknot - no ok, ale opet tady zamenujes pricinu a dusledek (snad vis, co tim myslim)

v-duruv prispevek hezky dokumentuje, jakej poprask nastal mezi americkymi producenty, kdyz zjistili, ze nekdo hraje tak kvalitni a dosud neslysenou hudbu jako slipknot:)

Sambiliong | 19.9.2008 13:23

2 bleak:

no, ja som skôr chcel povedať, že medzi teenagermi väčšinou asi zabodujú kapely, ktoré zaujmú už na fotkách a nejakou tou spomínanou "mytológiou". A ak u nich nastane nejaký hudobný vývin, potom začnú objavovať aj skutočnú muziku (s inými kapelami)...

v-dur v-dur | 19.9.2008 13:20

a Iowa vysla 9 rokov po vzniku kapely, len tak btw..

Ainotatak Ainotatak | 19.9.2008 13:19

bleak:
souhlasim s tim, ze na zacatku musela byt jista kvalita
(jinak by si jich nikdo nevsim)
...pokracujici kvalita zavisi take hlavne na tom, jak moc jsou samotni clenove (skladatele) ovlivnovani a usmernovani labelem, do jake miry jsou konejseni prodejem a tim padem ziskanymi penezi - podivejte kam se dostali treba nadejni DISTURBED nebo P:O:D, staci poslechnout jejich posledni desky.
Myslim, ze SLIPKNOT udelali dobrou desku, teda pro mne prvni vcelku poslouchatelnou, ale jake jsou toho duvody? Tod otazka.
Kazdopadne myslim si, ze treba 60% "posluchacu" je na SLIPKNOT v soucasnosti nabalenejch proto, ze to je momentalne IN. Nemyslim si, ze by se temhle trend-arum nejak extrem v hudbe libil. Je to taky posledni kapela, kterou v danem stylu znaji. Proc? Protoze jinou v MTV nepoustej o jine takove si v magazinu ROCK HARD neprectou:-). Opet trochu nadsazuju, ale uz koncim, myslim, ze je spusta jinejch kapel, ktery stojej za rec:-)