Durstovi LIMP BIZKIT už na minulé desce „Results May Vary“ vařili z vyčpělé vody a bez odešlého kytaristy Wese Borlanda předložili materiál, jehož trvanlivost i přes občasné svěží hitové ambice nebyla z největších. Dnes je Borland zpět a albový následovník nazvaný významně „The Unquestionable Truth Pt.1“ nedosahuje kvalit „Results May Vary“ ani z poloviny. Absence původního kytaristy nebyla tedy zřejmě tím pravým důvodem klesající kvality alb LIMP BIZKIT, ale tak, jak je tomu u většiny major firmami uměle vyzdvižených a podporovaných kapel je ten pravý důvod i u „sušenek“ v (pro delší dobu) nedostatečné invenci. O to větší rozčarování přichází, když se Fred Durst v rozhovorech kriticky opírá právě o mamutí vydavatelství a nadnárodní korporace a stěžuje si, kterak tyto molochy posluchačům vnucují nekvalitní zboží.
Co je tedy novinka zač? Jedná se o první díl jakéhosi nepovedeného konceptu kritizujícího „všemocné“ a jejich potlačování možností svobodné volby. Texty na úrovni absoluventů devítileté základní školy mi přijdou jakoby je někdo kapele v křeči nadiktoval 5 minut před příchodem do studia, jako poslední záchranu co určitě „na ty mladý“ zabere, když se to tedy minule nepovedlo (nebo vlastně komerčně povedlo až moc) se sprzněnou vlezlou koververzí klasiků THE WHO „Behind Blue Eyes“, kterou LIMP BIZKIT celou dobu teenagerům prezentovali jako vlastní skladbu. Železo se musí kout dokud je žhavé a oslíkem se třese dokud se udrží na nohou. Hudebně jde znovu o klasický styl LIMP BIZKIT až na to, že veškeré zajímavosti jako byly neotřelé riffy, samplové ozdůbky a povedené zpěvové či hip-hopově frázované linky, které se nacházely v jejich skladbách před 5 lety, dnes zkrátka zmizely. Po zvukové stránce jde o krok vzad k surovější formě začátků kapely. Po stránce skladatelské o dva kroky - není zde totiž jediná skladba, která by něčím zaujala.
LIMP BIZKIT potvrdili pozici skupiny, která se dostala tam, kde před léty byla přesně tím způsobem, který v současnosti kritizuje. Nezáživná a prázdná nahrávka od umělecky mrtvé kapely.