OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Impotíik - to je přesný - pro mě Sabbati začínají až rokem 1980 - a nijak to nesouvisí s tim že sem se narodil :)
jejich tvorba z 80tych let je vic nez vyborna - desky jako Seventh Star, Eternal Idol, Headless Cross nebo Tyr ! Je celkem zajimavy sledovat jak ta kapela ozila po odchodu jednoho nejmenovaneho pana, ktery by se opravdu nemel prilis asociovat s terminem zpev :o)
Ja som skôr na tých BS, predsa len boli vždy "metalovejší", aj ich tvorba z osemdesiatych rokov je výborná. Čím samozrejme nechcem znižovať nesporné kvality DP.
Formulácia "DP ovplyvnili takmer všetkých a BS úplne všetkých" je každopádne dosť nešťastná.:o)
A vsetci predsa vieme, ze ked niektory z redaktorov urobi co i len malicku chybicku, tak mu to treba dat v dostatocnej miere najavo !! :-))))
To ano, suhlas Sabbati na tie viac "drevne" zalezitosti a DP na ten prog ... :-))
U mna ale jednoznacne vedie DP, BS ak hovorime o celej tvorbe tak skor nemusim.
no on to Louza spis spatne napsal - myslim, ze styl DP a BS je tak odlisny, ze se da vypozorovat, na ktere kapely mely obe jmenovane ikony vliv.
Ja si len dovoli trochu zapochybovat o tom, ze Black Sabbath maju navrch ... lebo
A)v r.1970, ked vychadza 1. album BS vydavaju DP uz svoj 5.album
B)vzdy boli na tom hudobne aj muzikantsky lepsie ako BS, takze si celkom dovolim pochybovat o tom, kto koho ovplyvnil ...
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek