THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
.
WTF?!!! Toho Daniela sem tam uslyšel, ale nikoho dalšího teda...
Že by na ty dvě věty co nezpívá LaBríí potřebovali tucet takle zvučných jmen ? K čemu to? K hovnu.... holt reklama je hrozně důležitá věc, v umění už vůbec, jestli teda DT se za umění vůbec považovat dá :).
Teď to tu čtu.. spoken parts.. každej si odříkal jednu větu a šel domů. ROFL.. Takovýhle potenciál by se dal použít i možná trochu lépe ne? Neeeee to bychom nezněli jako Drím Tyjetr, to by nás fanoušci vyfakovali :D
......
Tak už vím, proč mi Repentance ze SCH připomíná Opeth=). Special Guest Voices In Repentance:
Michael Akerfeldt, Jon Anderson, David Ellefson, Daniel Gidellow, Steve Hogarth, Chris Jericho, Neal Morse, Joe Satriani, Corey Taylor, Steve Vai and Steven Wilson. Holt někdo chápe a hledá informace trochu pomaleji=D
.........
HA, Russel, jaká to čest=D
.....
Darkmoor by to neměl přehánět s chytáním bronzu, sluníčko mu nedělá dobře a potom je na všechny tak zlý=DDD
jsou diskuse a diskuse
Zajímalo by mě co by Darkmoor chtěl v diskusy o Dream Theater řešit, když diskuse o jejich muzice mu připadá jako blábolení. K čemu jsou tedy diskuse k jednotlivým článkům?
.........
Mě se jejich(jeho) zvuk nejvíc líbí právě na Scenes, hodně syrový, třeba u Portnoyových bicí mám pocit, že mi s nima stojí za zadkem=)). To přitvrzení mi u DT, potažmo u Petrucciho, nikdy nevadilo, i SFAM nebylo kytarově nějak "měkké" album.
Podla mna o mal super zvuk do albumu Scenes. Tam sa prvy krat zmenil k horsiemu (zmena znacky gitary sa pod to asi podpisala) a na neskorsich albumoch uz sa snazi byt silou mocou strasne tvrdy metalista... To mu jednoznacne skodi imho.
Zvuk gitary na I&W som zral aj s navijakom, teraz uz sa mi jeho zvuk nepaci. Nemyslim, ze by sa za poslednych 5-6 rokov na jeho zvuku nieco menilo. Mne pride stale rovnaky.
........
Je to asi věc vkusu, ale mě nepřijde, že by ten svůj zvuk a styl, který si vytyčil na IaW, nějak způsobem zmršil, znehodnotil nebo tak. I když na Systematic Chaos už se tak asi, bohužel, stalo=(. Ale do Octavaria jsem s jeho hrou neměl žádný problém. No, jsem docela zvědavý, co předvede na LTO 3, pokud teda vyjdou=)
Ak za vyvoj povazujes zmrsenie si vlastneho zvuku a namiesto napaditych sol omielanie tych istych postupov dookola (klasicky syndrom vacsiny 'guitar heroes' po par rokoch) tak potom tam ten vyvoj vidim.
Inak si myslim, ze na tom albume neukazal nic, co by sme od neho este nepoculi, takze pre mna vyvoj nulovy, resp. k horsiemu.
........
Rakva: Tím Suspended Animation jsem chtěl říct, že je rodzíl mezi Petruccim na IaW a Petruccim na SA, tak to bylo myšleno => vyvíjí se. A u toho Under A Glass Moon, tam byl překlep, mělo tam být "je" a ne "jen", výborných sol má samo mnohem víc, viz. Another Day, Take The Time a další=)). Někdy holt píšu rychlej, než myslím=D
Petrucci: To ze niekto nahra dobru gitarovu dosku - Suspended animation, hovori nieco o vyvoji jeho stylu ? Podla mna tak maximalne o tom, ze nieco dobre zlozi. Ta doska je dobra ale do kolien z nej nejdem. Pre mna je ale rozdiel v tom nahrat dobru dosku a najst si svoju vlastnu tvar, pre Teba evidentne nie.
Ked si myslis, ze jedine dobre solo, co Petrucci nahral do 25 rokov je v Under a Glass Moon, tak potom tato debata fakt nema zmysel, radsej koncim ....
Darkmoor ma pravdu. :)
.........
DKM: Ty si takovou image, se vším nespokojeného a na vše nadávajícího mrzouta a protivy snažíš vybudovat asi úmyslně, co?
všechny ty kecy o ničem na posledních stránkách od asi 3 lidí, pořád dokolečka
.......
DKM: Blábolů, co přesně máš třeba na mysli?
neuvěřitelná koncentrace blábolů, člověk jen žasne
......
+Jesus+ - [26.6.2007 22:18]
No, ale Satriani taky není zrovna marný, třeba The Extremist nebo Engines Of Creation=)
Vono v dnešní době je už asi dost nereálný si vybudovat novej unikátní styl hraní (leda, že by se někdo naučil hrát ušima <a stejně by v tom pak milion rejpalů našlo Claptona...>)...
vidím nutnost se do toho taky vložit jak se tadyx mluví o stylu,protože Jenda P. si specifickej styl vybudoval poměrně záhy,dneska je jedním z kytaristů jejichž hra a především sola jsou hravě identifikovatelný,má hodně specifickej zvuk což nemůže tvrdit každej borec kterej má signature model kytary a aparatury,u něj je to opodstatněný....jiná věc je že už neposune hranice kytarový hry někam,kam už je neposunul někdo před ním,není to vizionář,má specifickej styl a sound,jen je vybudovanej na základech položených jinýma hráčema.....
Suspended Animation je hodně zdařilý kousek - je to samosebou další sólo-kytarové album - tzn. onanine na čtrvtou, ale celkově se mi zamlouvá více než všechny alba od Satrianiho...
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek