OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Post-ozzyovská éra v BS
Nič v zlom (Osobne mám rád Mob Rules, Tonyho Martina si cením tiež), ale post-ozzyovská éra v BS už nemá atmosféru pravého BS. Je to skôr pach po Rainbow či Whitesnake. Tu už neide o okultné vedy ako Black Sabbath či Wizard. To už nie je Rapsódia v čiernom, v ktorej odkaze tak úžasne pokračujú Candlemass. Nechcem povedať, že všetko čaro BS je zakliate len a len v Ozzyho nehanebnom gágore - pôvodný štýl BS podľa mňa skončil platňou Sabotage (75), už na Technical Extasy (76) hrali "rainbowovský" štýl - ale práve to prvé obdobie urobilo z BS majstov "dumky" a sudičky toho najtemnejšieho, čo môžme v "hevíku" nájsť. Boli to staré čierne časy. Tie neskoršie časy boli staré dobré časy, ale už nie čierne časy. Nezabúdajme na to.
tak vám konečně pořádně poslouchám Dehumanizera a je to dobrá deska! je vidět, že někde se rozhodně vyplatí dát tomu víc poslechů
S těma recenzema dobrej nápad...
jesná vec, Heaven and Hell bol jednoznačne naj album celej éry BS
Milda : co takhle zkusit orecenzovat / zhodnotit celou poOzzyovskou eru? Nebo jeste lip - zkusit to jako Louza s Výron Najdem ?
Dehumanizer není špatnej, ale proti těmhle deskám je trošku slabší...
a "DEHUMANIZER" ??? na to ste akosi pozabudli... :o)
S recenzí vážně souhlasím!!! Ač je kult Ozzyho sebevědší, tak ty nejlepší desky vznikly po jeho odchodu... Mob RUles, Born Again a hlavně Heaven And Hell mluví za vše... Super recenze!
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek