OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Black Sabbath s Diom plánujú vydať budúci rok úplne nový štúdiový album! Žiadna lajvka ani bestofka, NOVÝ ALBUM! Skvelá správa, to bude udalosť roka!
Keighta: Mám pocit že na Headless cross jsou takový ty funny textíky ve stylu jak s nebe propadne do pekla a všechno tam shoří, což mi přijde jako takový levný klišé, který není BS hodný.
Ale Headless Cross je dobrý album, i když dvě první nahrávky s Diem - Heaven and Hell a Mob Rules, jsou prostě úžasné, božské a geniální a podle mě z diskografie BS i z celé historie tvrdšího rocku se jim vyrovnají jen první tři desky BS (Black Sabbath, Paranoid, Master of Reality). Nesouhlasím s tím že by to tam Ozzy kazil, stejně jako by Ozzy nikdy nezazpíval Diovy písničky, tak stejně Dio neuměl zpívat Ozzyho písničky, když slyším jak se o to pokouší na živáku Live Evil a srovnám to s Ozzyho provedením, tak to je 10:0 pro Ozzyho.
DJ Hooya: o tom žádná.... :-)
Dio je prostě bůh!
Kejt - já mu to odpářu
Ještě,že to Ozzman před touhle deskou u Black Sabbath zabalil,protože jinak by se nedostali k mikrofonu opravdoví zpěváci,jako R.J.Dio,Ian Gillan a Tony Martin a nevyšly by tak fantastické desky,jako Heaven And Hell,Born Again,The Eternal Idol,Headless Cross,nebo Cross Purposes,což by byla pro Black Sabbath opravdu škoda.Naštěstí ten blázen dostal brzo rozum a pochopil,že není na stejné úrovni,jako zbytek kapely a včas uvolnil místo pro někoho lepšího,proto mohli Bl.Sab.natočit takhle fantastickou desku,jakou Heaven And Hell je a poprvé taky s výtečným zpěvákem,jakým Dio bezpochyby je.
Ještě jedna věc a sice Tony Martin byl bezesporu nejlepší textař Black Sabbath, to mu už nikdo neodpáře.
Allegor - [29.4.2006 20:54] "Jediným záporem TYR, Headless cross, Dehumanizeru či Forbidden je ten příklon k fanatickému satanismu" < LOL! Asi neumíš anglicky a jen jsi slyšel nějaké kecy... :-D TYR je koncepční album s Vikingskou a vůbec spirituální tématikou. Dehumanizer je výlet do neveselé budoucnosti a Headless Cross a Forbidden je každý song o nečem jiném. Jediné, co se dá přirovnat k satanismu, je to když ve When Death Calls Tony Martin zpívá "I believe Satan lives / in the souls of dying"... Jinak se většina songů zabývá tématikou smrti (Forbidden, Kiss of Death).
Fanatický satanismus na tebou jmenovaných albech??? to má být vtip???
Znovu jsem pročetl celou diskusi a tohle je příspěvek, pod který bych se klidně podepsal: Imothep - [4.8.2005 09:12]
A to mě názory Mr. Imothepa občas dost iritují.... :-)))
Uspechany Vol. 4 ? Pochybuji, ze BS vydali nekdy neco lepsiho. Tahle deska je jeden z klenotu skupiny.
Ještě-Black Sabbath jsou prostě Ozzy, Iommi, Ward a Buttler, ať si kdo říká co chce. Texty Sabbath byly vždycky tragédií, avšak hudba to plně vykompenzuje. Jediným záporem TYR, Headless cross, Dehumanizeru či Forbidden je ten příklon k fanatickému satanismu, když dochází inspirace je tu satanismus jako únikovka, ovšem radši bych si počkal až mě zas políbí múza než se snížil k vzývání pekelných sil a podobným ptákovinám.
nemyslím že by Dio byl o moc lepší zpěvák než ozzy, možná technicky pohledem odborníka, ozzyho zpěv je ovšem prostě ozzyho, dio proti němu působí už příliš "sériovým" dojmem. Jinak nejlepší alba BS jsou jednoznačně Black Sabbath, Paranoid, Sabotage atd., pak až Headless Cross, TYR a hlavně-Dehumanizer. Nejlepší deska od odchodu ozzyho, pravej metálek, Heaven and Hell bych hodnotil jako nejslabší spolu s uspěchaným V.4.
Oh,My God!
Když jsem po 25 letech slyšel na Rádiu HEY! "Neon Knights",zamrazilo mě.Uvědomil jsem si,že jsem opět slyšel skladbu,kterou jsem se navždy oddal rockové hudbě.HEAVY METAL FOREVER!
Gillan
Skladaj v mladosti tak, aby si to aj na starosť vedel zaspievať !
Ale čo má chudák robiť ! Len spievať ako sa dá,ale ja ho mám aj tak rád (aj Deep Purple a cely Hard rock 70-tych rokov).
Ahoj Heidegger, teraz som si vypočul nauspokojenie uší - Yma Sumac!
Black Sabbath
Rakva - [3.8.2005 11:51] Diovi se IMHO nejvíce blíží jistý Ian Perry (Elegy, Constortium Project).
Stray: "věčný "UG multiinstrumentalista" SWANÖ" < Cokoliv co Swanö kdy vymyslel je lepší než banda trendových shitů, co hrají na OzzFestu, to je IMHO objektivní pravda (nemám tím na mysli Slayer, TON a podobně)!
Rudi - [4.8.2005 09:21] I já jsem rád, že zbožňuji stejně tak staré, jako i pozdější BLACK SABBATH a nemusím řešit tyto flame-wary, zda je lepší Ozzyho éra a nebo nějaká další! :-D
Stray - [4.8.2005 09:36] Devin není Amík, ale Kanaďan! :-D
Jinak já osobně považuji Tonyho Iommiho za vynálezce metalu a nejlepšího kytaristu všech dob! Nejde o techniku, ale nápady a s těmi se můžou jít Vai, Satriani a Malmsteen pověsit!
A ještě jedna věc, doufám že jste podpořili petici o vyhození Ozzyho z BS. Naprosto mě irrituje ignorace 10ti vynikajících studiových desek vydaných po jeho odchodu! :-/
Gillan
Dnes ráno som si zapol DVD Deep Purple - Perihelion a bolo mi do plaču kvôli Gillanovmu hlasu. Jemu asi vysýcha hlas ako Ianovi Andersonovi. Musel som to preliečiť Deep Purple In Rock. Inak čo sa týka Morsa - všetka česť (práci)!
Rakva
Pán profesor Heidegger nesmierne oceňuje námahu a angažovanosť kolegu Rakvu s prísľubom, že všetky jeho príspevky podrobí dôkladnej analýze a posúdeniu. A čo sa týka podpichovania, zabŕdania a zosmiešňovania - tieto pojmy sú mu zatiaľ neznáme, pretože nie sú predmetom pojmového aparátu jeho fundamentálnej ontológie. (Just Say Ozzy!)
Sabbath Bloody Sabbath som hral preto, lebo vyber repertoaru kapely je vec konsenzu. Ja som ustupil tu, ostatni ustupili mne v inych veciach .. :)) A okrem toho sme to hrali na narodeninovej party jedenho BS fanusika! :)
BTW. Ja si celkom casto hram aj veci, ktore sa mi nepacia, ked to niekde podchytim, tak to stiahnem len tak zo srandy. :))
Heidegger - [4.8.2005 17:14] : Predpokladam, ze narazas na tuto vetu: "mylit sa nemozete, pretoze to by musela existovat nejaka jednoznacna pravda. Ta ale neexistuje a je to vec nazoru. Ja si ten svoj vytvaram na zaklade vlastnych usi, nie toho co povie trebars aj milion ludi."
Kde presne to tam tvrdim ?? Aha uz vidim ... To si ale zle pochopil. Bolo to myslene tak, ze neexistuje jednoznacna pravda a preto si kazdy vytvara tu svoju. Nikto nemoze povedat, ze jeho nazor na hudbu je jediny pravdivy. Dufam, ze teraz sa v tomto chapeme .. :))
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek