INSECT ARK - Raw Blood Singing
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Teda, to album je sranec, jakože, o tom nemůže být diskuze, žušmarja. Není tam nic, teda extrémně mě rozesmála teorie o kvalitní produkci, jak tu kdosi psal. Jinak nápady tam možná jsou, ale v chaosité směsi zlokytar a infantilobicích a skřehotu toho bídáka velmi lehce zaniknou. Vortex zpívat umí, ale v DB je prostě odsouzen do role Máničky, která má občas potřebu zaskřehotat. Když si uvědomím, že kvuli DB daliHellhammer a Vortex valé Arcturus, chce se mi blít.
hlavne moc dlhá :-)
http://www.metalnation.cz/index.php?sel=recenze&id=330
zajímavá recka
taky nechápu co je na kozlím rohu špatného
Já si prdel kozlím rohem vytírám a bafomet se mi na spoďárech taky někdy udělá.
Garath : Tomu říkám argumentace !
No já mám spíš dost kapel, co jsou true až na půdu a šmrdli mrdly hudba nikde. Proč nepovažovat Dimmu za jistý nadhled? To je věc, která v tomto nekompromisním žánru chybí dost často. Jasně, že je to póza, Shagrath v jednom rothovoru řekl, že satanismus atd. je jen jejich životní styl, nic víc, ale koho to zajímá? MĚ to je u prdele, stejně si ani nejvíc orthodox satanista nevytírá prdel kozlím rohem a nemá spoďárech bafometa. Dimmu produkují 100% stylizovanou hudbu, což myslím, nejde bez určité sebeironie, která je tím, co je odlišuje od UG kapel. Pak ještě úspěch:)
jde taky o to, ze uz me kapely jako db a cof NEBAVI ! jejich pozy, prohlaseni...proste uz jim to neverim zbytecna image, u cof specielne az moc trapna... u db uz je mi to jedno...proste uz to jde kolem me...
to garath
perfektnu produkciu pretoze mi k blacku nesedi(ak je toto este black) , dychberuce nasadenie, pretoze Hellhammer hral a bude hrat vsade okrem Torru, a popravde to dychberuce nasadenie som skor myslel ironicky, a co sa tyka chytlavosti, preco sa im minula po prvom songu? nie je tam nic memorable...
a kolik je na téhle desce chytlavých momentů? 1? 2? 3?
garath: já svůj názor napsal snad srozumitelně ne? tohle cd sice stojí zahovno, ale oproti COF je skvost ...
a nevím, co je na tom "nasazení" tak dechberoucího... mě ta deska prostě připadá suchá i když má špičkový zvuk, ať už tam klepe Hellhammer nebo třeba Frantu Ungr, zvaný Lombarda
to endyamon
Proč?
Tomuto albumu vytykam: perfektnu produkciu, dychberuce nasadenie a chytlavost
Dimmu
Proč se neustále objevují na adresu této kapely reakce ve smyslu "čtrnáctiletí warpaintisti," apod? Proč je neustále srovnávána s Cradle of Filth, kteří hrají extreme heavy metal, jak o sobě sami řekli v rozhovoru? Běžte si vylejvat mindráky někam jinam, zapomeňte na to, kdo je true a kdo ne. Na prvním místě je hudba. A co je vlastně vytýkáno? Perfektní produkce? Dechberoucí nasazení? Chytlavost? Prezentujte svoje názory smysluplněji.
14i letí warpaintisti
Tak, to že se nelíbí nám neznamená, že se nelíbí jiným. :-)
ale kdyz se shodneme na tom, ze posledni tvorba cof a db stoji za hovno, tak kdo to potom kupuje ???? :)
Na DB není originálního v podstatě skoro nic.
CoF je kapela, která prostě hraje old-school hevík, což já ani vy nedokážeme docenit. Ale to co dělaj IMHO nedělají úplně špatně.
A tím končím tuto nesmyslnou diskusi.
co je na DB originálního? :))
Poslech
Hlavně si ISD poslechněte více nežli pětkrát, po tu dobu mě tuze nebavilo a přišlo mi jako jedna dlouhohrajícíc skladba, teď na něm mám naopak oblíbené momenty.
Pardon, ale DB jsou oproti COF plnohodnotná kapela, která je ceněna pro svou, imho originální, hudbu.
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Odporně chutná lahůdka ukuchtěná z nekompromisně kvalitních surovin. Je to "jen" svérázný old school death metal anebo moderní verze extrémních forem metalové muziky? Možná oboje,ale rozhodně unikátní záležitost pro hledače v okrajových hudebních sférách.
Velkolepé, mnohovrstevnaté a produkčně velkorysé dílo. Jiné ani po minulém albu být nemohlo. Pro někoho možná i trochu za hranou kýče, ale když Jón Aldará se velmi dobře poslouchá, ať působí kde chce. Není to na první poslech, ale i po něm už spokojenost.
Deska, která po skvělém singlu ("Break My Lying Tongue") nakonec nedokázala tuto laťku udržet po celou hrací dobu. Silnější skladby se míchají s těmi "vatoidními" a jako celek nahrávka uplyne a příliš emocí nevzbudí. Model VOLA se asi opravdu vyčerpává.
Zásadní kapela mého dospívání a také kapela, kterou jsem 20 let ignoroval přišla s deskou odkazující k tomu nejlepšímu z její historie. Zároveň ovšem ani neevokuje pocit opakování se. "Disintegration" je jen jeden, ale tohle rozjímání mě prostě baví.
16 minut šťavnatého technického thrashingu a dva covery od kapely, která má řemeslo v paži. Je v tom ta patřičná lehkost, drive i finesa, které člověk od téhle žánrové generace automaticky čeká. Jako drobný příkrm v čase thrashového hladu obstojně zasytí!
Trochu rozpačitý počin po čtyřech letech od minulého alba "The Fallen Crimson". Nedotažené, možná zbytečně stručné album stojí na pouhých náznacích síly, kterou skupina v minulosti disponovala. Ale hezké momenty s typickým rukopisem se najdou, to zase jo.
Vložit diskusní příspěvek