OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Tak, lepšie ako Necropolis to síce je, ale nič zásadného...
Reich je lepší než Necropolis, ale jinak souhlasím s bzuco2. Piotr by měl nejprve dát dokupy kapelu a ne nahrávat alba jako sólovky, podle toho to taky vyznívá.
Podľa mňa to je nudná sypačka, posledný dobrý album bol Impressions...
Jak se vám líbí novinka. Zatím se mi zdá, že Vader zase po delší době vydali nesmírně intenzivní desku!
První poslech a překvapení !
Po všech těch negativních reakcí a recenzí jsem čekal nudu a vono to příjemně šlape. Ten thrash tam slyším a jsem za něj rád, líp to nějak leze do uší ;o)
V porovnání s novýma NILE mě tohle bavilo víc, ale říkám, první poslech........
vyborny album a je super, ze hraju stale pravy death metal!
Tato debata asi nesmeruje nikam, len este pridam jeden postreh:) Podla mna vela deathovych bicmenov vie zahrat aj poriadne progresivne, pripajam video na jedneho z mojich najoblubenejsich bicmenov Romaina Golouna. Bohuzial chalan opustil USBDM kapelku Disavowed a odisiel do Necrophagist, podla mna spolu s Infernom najlepsibicmen na starom kontinente.
http://www.youtube.com/watch?v=Qk_qmC0E-pY&feature=related
vike
Vím, jak vypadá Portnoy, nemusíš sem dávat jeho obrázek
nejlepsi bubenik je http://www.mivavacov.cz/Katalog/obrazy/208-1.jpg
Pridám aj ja niečo do ohňa :)).
Myslím, že oveľa väčším problémom pre Koliasa, či Inferna by bolo zahrať progress veci, čo hrá Portnoy, ako naopak, pre Portnoya death metal.
(Mimochodom, som skôr prívržencom extrémnejšej odrody bicmanov :) )
gotta - [14.9.2009 08:11]
A tak zase ja si napríklad myslím, že aj malý gašparko veľa kriku narobí. :)
Jako dobrej je určitě, ale takový ty řeči o "králi bubeníků" a podobně mě fakt nějak neberou, fakt jsou tady zajímavější. Co se týče netradičních rytmů, nezdá se mi, že by třeba Hrubeš uměl něja výrazně míň.
Mile vidiet ako sa hadaju 20-30 ročne detičky :)
Červena je krajšia ako biela, biela je krajšia ako cervena..čierna krajšia ako siva, nie nie, siva je ovela krajšia ako čierna :)
Ja si myslim, ze Portnoyov styl sa neda tak lahko naucit. To treba zit od zaciatku a postupne zveladovat:)
Já si myslím, že takový Kollias by se naopak za chvíli naučil to, co hraje Portnoy. Nemluvím o tom, co hraje třeba Hellhammer ve Winds nebo některé vyhrávky inferna u Behemoth.
allegor ako vzdy bavi vsetkych naokolo :)))). Portnoy by ten death metal zvladol myslim tak do mesiaca na urovni takeho Goulona v pohode. Neviem si vsak predstavit takeho Mazurkiewicza ako hra napr. Erotomaniu :))))
Portnoy je precenovany bubenik? Staci zhliadnut jeho videa na youtube. Podla mna jeden z najpremakanejsich bicmenov. Je pravda, ze neni vsetko iba o rychlosti. Portnoyovi sa v technike vyrovna malokto. Neviem ci pocujes nejak casto pentolove a heptolove prechody alebo 5/8 a 7/8 takty. Jeho technika je dost odlisna od ostatnych metalovy bicmenov. To ze ma trochu prehnane sebavedomie a svojim spravanim dokaze dost iritovat je druha vec, bicmen je fakt excelentny
Na velikosti samozřejmě záleží...s malým kašpárkem se velké divadlo hrát prostě nedá;-)
Chlapci, chlapci, jak malé deti. Hodnotiť bubeníkov podľa rýchlosti je ako tvrdiť, že záleží na veľkosti ;-)
to musí potvrdit každý člověk, co ho viděl hrát naživo... ten člověk prostě neví do čeho bouchnout první, tak to všude flágá nepravidelně, aby to vypadalo hrozně alternativně, jako každý bubeník, co nehraje jako Doc...
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek