OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
no mne ich stredné tempo maximálne vyhovuje ,celkovo groove metal milujem,mna nezaujíma nejaka =prehnaná gitarová onania a technické fitnesy :D
to Pinhead
Presne o tom Prasina hovori, ze pri pomalej hre Pantery si to fidlikovanie Dimebag mohol dovolit casto.
Dnes som pozeral DVD bootleg z '95 a Dimebag to s pákou vedel ako som to tak pozeral
krásna práca s pákou v podaní Dimebaga je v skladbe fractured mirror od Ace Frehleyho ktorú nahral na tribute
A zenska cast obecenstva je v roztrzeni..;-)
Hrátky s tremolem mi evokujú...ááále nič.
- Imothep
chlapi, nešijte do mě, nelíbí se mi to :-D
šak neřikám, že kdo s tremolem zablbnout neumí, neumí hrát...prostě mi to přijde jako plus. Jak řikáš, existuje hromada kytaristů, kteří to nepotřebují a Zakk je myslim ideální příklad.
Prasina: 300 bpm - no a? nevim teď, na co narážíš..že pantera hrála pomalu? No a co..:-D proč by tremolo v tempu 300 nemohl použít? Nikdo přece neříká, že si do sóla nemůžeš hodit pár delších not a sem tam pasáže hraný čistě příklepama, takže pravou ruku máš volnou na hrátky s tremolem.
a nepomylil si whammy za pracu s pakou? ;)
PinHead - [10.5.2010 20:10]
jasne, to je vsechno pravda, ale ja jsem chtel jen poukazat na to, ze tyhle veci se nedaji pausalizovat, protoze existuje spousta prasat, ktery jen genglaji pakou sem a tam a nic z toho. A na strane druhe jsou hraci, kteri si poradi i bez paky a co vic, jeji absence neni v jejich hre bud poznat nebo se dokonce da rict i to, ze to zni, jako by paku pouzivali(mj. Vitto Bratta, Zakk Wylde, Paul Gilbert, Jake E. Lee, atd atd) = ve vyrazovych prostredcich je to nijak neomezuje.
,,V kapele Pantery Dimebag bol najlepsim hudobnikom´´...
Ty vole, to su mi novinky :-O
to Pinhead
neviem ci Pantera hrala niekedy 300 bpm (myslim ze ani raz),
ak by
Dimegag v tej rychlosti hral tak by si asi neuzil to spominane tremolo, podla ktoreho si usudil, ze je lepsi hrac.
V kapele Pantery Dimebag bol najlepsim hudobnikom, a hlavne preto tak vynikla jeho gitarova tvorba. V ostatnych spominanych skupinach boli vyborni instrumentalisti vsetci clenovia tak tam je zasadny rozdiel. Mohol si robit co chcel a bolo to dobre.
jo, to, že umíš v sólech používat tremolo znamená, že máš víc možností, jak se vyjádřit, můžeš tvořit zajímavější sóla a licky....pokud to umíš s citem, je to hodně obohacující prvek. Dime ho využíval velice hojně a nutno říct, že on s pákou opravdu uměl.
Ale jak tremolo použiješ, je věc druhá...můžeš být supr technický kytarista, ale bez citu je to všecko k ho*nu...sóla na worl painted blood zní neuvěřitelně legračně, prostě náhodný rychlý pípání, nic víc, to je nejmíň povedená stránka toho alba.
PinHead - [10.5.2010 18:37] : tremolo . . . aha . . . lepsiho . . . aha . . . myslis treba "uzasna" sola na poslednim Slayeru . . . ? . . . aha . . . :o) . . . asi jsem neco zaspal nebo nepochopil :o)
to, že tremolo nepoužíváš, z tebe nedělá horšího kytaristu...ale když ho používáš, tak lepšího...takže asi tak...*drobná nadsázka*
řebříček a rebarbora účinné sou trááávyyy
prasina Rasistov tu nepotrbujeme-Youre No Good For No One
no on napr. Jeff tremolo(paku) nikdy vlastne nepouzival, ale to z nej prece automaticky nedela horsiho kytaristu. Srovnavat ho ale s Dimem je kravina, oba maji naprosto unikatni a originalni a taky odlisny styl. A diky za to, protoze v zaplave tisicu ruznych klonu zustanou oba navzdy mezi temi nejlepsimi a nejvlivnejsimi hraci a muzikanty bez ohledu na nejaky nesmyslny rebricky nebo poradi.
Porovnávat Dimebaga a Waterse...no nevim nevim, čistě porovnáním studiové tvorby bych řek, že Waters dostává krutě nařezáno a to jak v riffech, tak při sólech a práci s tremolem.
Jinak tu padlo, že Kisser se bez druhé kytary obejde - byl jsem před rokem ve Zlíně v Mor café a druhá kytara chyběla jako sůl...
Lepsia aj tato odpoved,ked uz nie normalna ;-)
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek