MOGWAI - The Bad Fire
Nové album skotských MOGWAI opět těží ze soundtrackových zkušeností skupiny, ale současně je cítit snaha vrátit se k postrockovým kořenům a především po produkční stránce ostřejšímu soundu. Tady bude co naposlouchávat.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Všechno je to přece vo lidech ,vole!
Ach jo, kresťanstvo bojovalo proti Zlu 2000 rokov a takýto zlí ľudia nám ho nevezmú ;-)
LW ....vsetko je mozne
Najmenej posledných asi 15 rokov, hansi
No jo...to je taky asi posledny vykrik mody:))
koukám
že tady je skoro všechno agro, poslední dobou.......
...anikrestanske reci su fakt agro...ach
...tak predsa sa to da i bez warmejkapu.
regressive - [26.4.2010 23:40]
nie je, precitaj si to lepsie :)
Pekné počteníčko
hneď v prvej vete je chyba. "spoja post-rock s elektroniku"
nedalo mi, lebo mi to udrelo do očí :D
Hranica byla řečena obrazně..hned, jak jsem to dopsal, bylo mi jasný, že někdo bude slovíčkařit..tak gilotina, abych byl osvícensky přesnější
Tak to práve nie, ale hlavne ide o tú hranicu. :)
kdežto všade okolo kresťanského sveta v tom čase zúril mier a láska ;)
Na hranici hlavne končili dotyční, cirkvou označení za kacírov. :)
Kdyby tady bylo to jeho osvícenství, a ne ta "zlá" křesťanská kultura, tak by tenhle trouba (s akademickým titulem s filozofie.---co to bylo za školu?) nenapsal ani řádku textů, v lepším případě by skončil na hranici/v gulagu apod.
mozna myslel Emanuellu Cunt //:=]
Uff, to su kecy...
+...ak je Kant metafyzik par excellance, Kain je potom socialny pracovnik non plus ultra. Ale nechcem podnecovat intelektualnu diskusiu ^^
tak oznacovat kanta za metafyzika je trochu dost pritiahnute za vlasy...
...osvícenský ateistický universalismus nám postavil koncentráky a gulagy...
To už je trocha silné kafe, nie?
Nové album skotských MOGWAI opět těží ze soundtrackových zkušeností skupiny, ale současně je cítit snaha vrátit se k postrockovým kořenům a především po produkční stránce ostřejšímu soundu. Tady bude co naposlouchávat.
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.
Třetí album švédských mladíků přináší zároveň i jejich nejvyspělejší materiál. Přechod k velkému labelu z intenzity jejich groovem načichlého blackujícího thrashe pranic neubral, navíc skupina přidala ještě více šikovnosti při kompozici. Svižný poslech!
Vložit diskusní příspěvek