OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Mameliho vokál ...
Add Obsideo - Mameliho vokál se mi líbil jen na odsuzované Doctrine. Tam byl opravdu osobitý, na všech ostatních deskách Pestilence, které nazpíval ho musím "trpět".
PS: Legendární BM Blackmoon ze Spárku je pokud vím pod drnem.
Blackmoon "každá-kapela-jiný-žánr" Kozák?
Přispívá tak trochu svátečně a kvalitativně je to na vysoké úrovni, řekl bych že teď píše dokonce o něco lépe.
Blackmoon(?), nemám zpráv, škoda, hodně ho respektuju.
ten sa na to ešte nevykašlal? ho tam dosť dlho nebolo vidieť a legendárny Blackmoon úplne sa vytratil všakže? :-)
Pěknou recku napsal ve Sparku (ať jen nekritizuju) Čermák.
Doctrine
Tak já to mám s Pestilence úplně obráceně. Mě novinka sice baví o trošku více než Doctrine, hlavně díky tomu, že se tolik nekvičí, ale jinak, že bych z toho byl na větvi, to pořád zatím nějak ne, vůbec na to nemám chuť a každým dalším poslechem mě to baví míň a míň....
jj, Pestilence valaju... i ked Doctrine mi osobne sedel viac, prisna nakladacka sa kona aj na novinke :-)
Recenze na Obsideo by bodla,rád bych napálil minimálně 9/10,ta deska mě baví nesmírně a hlavně je svá ,a nehraje si na těžkou modernu ani na Spheres 2 :)
U Pestilence treba jednoznačne rozlišovať obdobie pred Spheres a po Spheres. Je jasné, že novinka na prvé, najobjavnejšie obdobie kapely nemá. Ale čo sa týka "Éry II", tam jasne dominuje.
Obsideo je nadhera, stara skola tech deathu reze slusne po riti tie moderne sracky typu rivers of nihil, paci sa mi mamelliho old schoolovy pristup - chytlave riffy a nebeske jazzove sola, vsetkeho tak akurat, chlapi vedia, kedy zvolnit a kedy pritlacit na pilu.. a hlavne, TIE SOLA!!!!
Tohle lze podepsat:)
Very clearly, all the cries of 'sellout' and 'cash in' and other nonsensical accusations that have surrounded the group since their 21st century rebirth have by now (or should now be) subsided, because the music they've been putting out is hardly accessible to either the mainstream metal audience or even the trending death metal crowds of the present era. It's not easily pigeonholed into brutal death, or old school death, or really anything other than to say that it's fucking Pestilence.
Autothrall (z recenze na Obsideo)
Filtruju? Zas takovej estébák nejsem.:-))) Stíhám až posléze.
Nevyplňuj mail.
Strayi, prozraď mi fígl, jak se zapojit do diamantové diskuze, něco pro tebe mám :-) a nejde mi to tam vložit. Anebo si to nejdřív filtruješ a necháš tam, jen co sám uznáš za vhodné?
oprava: vygradovanost ...
Ale já mám Pestilence radši než Danger Danger, i když je pravda, že s Faster Pussycat tak nastejno a s Motley Crue to Holandané prohrávají debaklem, nicméně řadovky Consuming Impulse a Testimony Of the Ancients mám na originále. mám tu kapelu rád, radši než třeba krajany Gorefest, páč je eviduju od klípku "Out Of Body" z 89´. Ještě k té menší vygranovanosti - on ty najazzlé nákresy, co se u nich postupem doby začaly objevovat jsou totiž tím ředidlem, co tu vygranovanost nenechaj narůst, tím pádem Spheres je kapitola, se kterou se stále vcelku peru.:-)
Fandovia Faster Pussycat, Danger Danger ci Motley crue radostne hulakat a hopsat na OBSIDEO skutocne nebudu, to bolo Mamelimu jasne od zaciatku a v studiu sa zameral na uplne inu cielovu skupinu…
;-)
Je to lepší než minule. Osobně to mám jako takové méně nápadité (míň vygradovanosti ve skladbách) Testimony Of The Ancients, bez inter. Prostě není pochyb o tom, že jde o vcelku dobré PESTILENCE, jenže radostně na tím hopsat a hulákat není absolutně žádného důvodu.
JJ, měl jsem trochu obavy, že se absence Yumy negativně projeví, ale Haley je také extratřída. Mameli prostě ví, kde brát:)
aaa, tak ten naspeedovany typek je David Haley..hm
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek