OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
k.eight.a : Co by se tady melo podle tebe ukazat a nenajdes to v nekterem z milionu jinych print/net magazinu? Neplette si zavedene periodicke 'magaziny' s hobby webem nekolika nadsencu.
Uznávám, že je to kvalitní deska, ale ne na to, abych si jí konkrétně já s chůtí pouštěl.
Podobne.
Proti Mother´s Milk v zásadě nic nemám, jen mám prostě méně rád z diskografie RHCP už jen ty tři starší věci, které v mé sbírce stejně jako Mother´s Milk schází. Počínaje Blood Sugar naopak vlastním vše.
V top 10 čítanosti sú 4 z 10 článkov domáce vrátane prvých dvoch miest.
DarthArt - [11.12.2011 13:07]
Naprosto souhlasím. MP je v poslední době jen o recenzích zahraničních hvězd a ničem jiném.
Nechápu co má Stray i ostatní proti Mother's Milk. Pro mě 3. nejlepší album RHCP.
DarthArt: Jinak samozřejmě piš co máš na srdci. Jenom v tomhle ohledu netuším kdo by nějak často a pravidelně mohl psát o českém metalu. Fakt, já to nevím, sám metal u nás vůbec, ale vůbec nesleduju, baví mě to asi stejně jako nákupy v oddělení elektro spotřebičů a domácích potřeb - tedy nutnost sfouklá max.jednou za rok.:-))
DarthArt: Tak pokud se ti líbí KRYPTOR, tak se nemáme o čem bavit. Esence všeho co nemám na českém metale a proč nemám český metal rád. :) Fakt.
DarthArt : srovnatelne s kym/cim? Death, Atheist, Morbid Angel, Pestilence, Entombed, Dismember, Carcass ... ?
Za recenze solovek Johna Fruscianteho budu jenom rad...!:) Geniove se maji podporovat...:P
Jinak nechci nijak prudit, jsem tady host a tak se tu mám chovat slušně, ale bodlo by víc rozhovorů, reportů z koncertů a zpráv o domácí scéně (recenze, interviews), protože ta je denně kolem nás, kdežto na "hvězdy" jde člověk jednou za dva roky. Ani mi na to nemusíte odpovídat, o to vůbec nejde. Jen jako uživatel MP píšu, co by mě zaujalo.
No já bych neřekl, že ta naše scéna byla tak mizerná, některé věci byly minimálně srovnatelné se západní Evropou - jen tak namátkou určitě Time 4 Crime od Kryptor, Zóna strachu od Sax, Asmodeus - ten tu ale je, jednička V.A.R. byla výborná, jednoznačně už od začátku Insania, Allegoric Tableau od Crionic by sundala nejednu evropskou kapelu, Sebastian byli hodně dobří, Krabathor samozřejmě, byly by to desítky titulů, který mi rozhodně nepřipadaj zaprděný ... našlo by se toho hodně
By The Way je podľa mňa ešte silnejší a Frusciante im to rozhodne nekazí.
Mam sice radsi One Hot Minute(hlavne diky D. Navarrovi a taky nesmrtelne basove lince v Aeroplane), ale jako celek je asi lepsi tahle deska a pokazit ji nedokazal ani sudlac Frusciante. Proste silnej material.
jj
Nejhorší alba RHCP jsou první čtyři.
@90 scena : fajn presne v tu dobu, ale v konfrontaci se souputniky ze Skandinavie, USA nebo Holandska atp by to po 20 letech byl nezaslouzeny debakl... ale tak zase ja nejsem metalista //:=]
Nejhorší alba mají Red hoti právě s ním a myslím že to nebude náhoda.
vyplývá :-)
Jsem spíš příznivec melodií než groover, což vyplívá z mých recek. I u Red Hot mám radši duo Frusciante/ Kiedis než geniální rytmiku Flea/ Smith ... mám moc rád jejich písňovější formát, i když Blood Sex Sugar beru jako nejdůležitější desku, Navarro byl skvělej taky, ale neměl skladby, byl samosebou víc Zeppelínovskej, víc hutný laufy a psychoanalgetic sóla a všechno tak nějak víc plný a hřmotný, ale to kouzlo u RHCP vždy u mě dotáhl k dokonalosti Frusciante (byť korigován). nejoblíbenějším členem však zůstává u mne Anthony! Mistr šlacha/ pružina/ pumper jak hovado!!!:-)))
Dark... : Domácí scéna 91´- ano bohatá, plno debutů, ale mě to nebavilo ani tekrát (doba kdy jsem objevoval zahraničí) , sice jsem zakoupil debut LP Debustrol a Terminator, ale stopu to ve mne nezanechalo. Hrozně lokální zabržděný (podmínkama) a vyhnaný (hladem po západní hudbě), ale fakt u mne tohle prostě nehraje.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek