OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
..tak som dobre počul teda, je ich 6 z Necroticism :o))
dle setlist.fm hráli tohle http://www.setlist.fm/setlist/carcass/2013/vojenska-pevnost-josefov-jaromer-czech-republic-3bc6ccec.html
Vsak Necro ma skoro 50 min, ne ?
..Necroticism neodohrali celé, ak sa nemýlim, tak z neho bolo 6 skladieb...
Hráli podle mne i něco ze "Symphonies Of Sickness" a taky pár kousků z "Heartwork" - určitě titulní věc a "This Mortal Coil". Věci z "Necroticism" však vrcholem -> "...Solvent Abuse"
Uniklo mi něco nebo Necroticism odehrali na Brutálu celé? Jinak Carcass pro mě absolutní vrchol celého festu...jaký kontrast oproti předchozím přeslazeným In Flames a Amorphis :-)
Necroticism-descanting the insalubrious absolutný vrchol carcass-u.skvelá kombinácia melodiky,techniky,death-grindu ktorý zdobí ešte navyše pekný obal operačnej sály.a o to u carcass išlo he-he.pre niekoho je vrchol heartwork,kde už mali ,,inteligentnejšie texty,,a kde sa už Bill Steer vykašlal na vokály,proste bolo to stráviteľnejšie.pre niekoho sú zas zaujímavé ranné veci.ja mám rád celý carcass.od flesh ripping sonic torment so Sanjivom za mikrofonom,cez obdobie absolútnej zažratosti do patologie až po technický death-trash heartwork a swansong.každý album iný,každý je fajn.
Řekl bych, že naštěstí v posledních pár letech hodně deathmetalistů už nejsou takový konzervy, jo, pravda, nutí je k tomu taková variabilita stylu, že už se krokům stranou z tradičního ccchhrrrrr-blééé-vrrr-bléé aaargggh ani moc nedá vyhnout. Dost tomu pomohli taky Norové, kteří kromě těch svých klasických motorových pil mají každý dvacet projektů neuvěřitelné šíře. Je samozřejmě pořád dost ultrakonzervativních deathařů, ale když chce někdo padesát let poslouchat jen pět desek, tak proč ho přemlouvat k něčemu jinýmu? Obecně bych řekl, že nejkonzervativnější metalové publikum se hlásí spíš k Manowar, Iron Maiden, Törr, Gamma Ray, Nightwish atp.
neviem síce čo Ti bolo hneď jasné, ale death metal je dnes a tu podotýkam vďaka nespočetným vplyvom tak rôznorodý, že hovoriť o tom, že death fans si zvykajú na zmenu ťažko považujem za nie celkom štastné tvrdenie..inak o pristupnosti spomínaného Illud širšej skupine poslucháčov si myslim svoje :o))
To mi bylo od začátku jasné, protože deathovou enklávu považuju za skupinu fanoušků zvykajících si na jakékoliv změny (hlavně ty směrem k přístupnosti) velmi obtížně.:-)
no vidíš a to ja zase patrím k death metalovým srdciarom hehe...ale nad Illud sa nepohoršujem, cítim len veľké, veľmi veľké sklamanie a akoby nepríjemnú pachuť v ústach po tejto ich "medicíne" ...toľké očakávanie a...škoda reči a vlastne táto sekcia patrí CARCASS, tak načo tu plakať nad rozliatym mliekom :o))
Jasně, pro ortodoxní šok nemusí znamenat pro ostatní zápornou věc, zvlášť když nepatřím k death metalovým srdcařům (nedovedu si představit, že bych poslouchal 50-100 DM kapel - ŽIVOT JE KRÁTKÝ!) nevidím důvod se nad cestou MA pohoršovat.
To Stray: ..či to bol risk ktorý mal zmysel? hm..na to si asi budú vedieť odpovedať kompetentný, teda páni okolo Vincenta..ale je to asi zbytočné rozpitvávať, majú čo chceli a tak to asi má byť.
Vike :-) Co ti na to mám říct? Jsou kapely který má jedinec radši víc a kapely který má radši míň, jsou kapely od kterých přijme změny a pak jsou ty, od kterých naopak ne, přičemž se tyhle kategorie kříží a nevylučují. Je to strašně individuální. Mít rád kapelu "po změnách" ještě neznamená oddanost až z hrob, může to znamenat i nepříliš velké sympatie před změnami - Morbid Angel nepatří do ani jedné, prostě se mi jenom tak náhodně líbí obě jejich tváře.:-)
Stray je srdcar jako malokdo, hyckejme si ho.
Dělam si srandu, ...ale přesto - kvituji s povděkem fakt, že se nebojí udělat cosi jinak. Mě to album nezklamalo. Mám stále radši stará, ale jsem rád, že to nové je už jinde. Byl to risk, kterej měl smysl.
To Stray: ..v čom je podľa Teba posledný Morbid "hrdinský" ???
Žeru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
polykas? //:=]
Já to tušil "dóminiku, ...niku, ...viku..." 4%-> :-))
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek