LINKIN PARK - From Zero
Veľmi zmysluplný a silný návrat. Umné nadviazanie na to najlepšie z ich tvorby (prvé tri albumy) a skvelý výber speváčky. Zaslúžený obrovský úspech.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Martin L.: Ale na rozdíl od "In The Sign Of Evil" bez nápadu a tahu na branku.
Martin: Tak s tím ohavným zvukem bych souhlasil. :-)
Stray: Tak to je snad poprvé co s tebou v něčem stoprocentně souhlasím. :-)
Mimochodem, nějak podobně to vidím i u Sepultury, tam byly ty začátky dost podobné.
"Obsessed..." je šleha, surové skladby, ohavný zvuk, síra, peklo, špina, živel, tak má vyzerať metal.
Adonis: Debutové EP SODOM - "In The Sign Of Evil" 85´je ďábelsko-satanská :-) šleha (jasná inspirace pro pozdější norskou scénu). Je to naprostej kult! Na proti tomu první velké LP "Obsessed By Cruelty" 86´ je tedy dost nic moc. Na kvalitu se muselo čekat až do příchodu Franka Blackfirea a s ním nahrané "Persecution Mania" 87
Album Sodom (skutečně je z roku 2006) na mě příliš velký dojem neudělalo, ale slyšel jsem ho jen zběžně, takže ho nemůžu příliš objektivně hodnotit. Za nejslabší považuji trojici alb z let 1994 až 1997 a taky dost nepovedený debut (to už snad bylo lepší to minalbum z roku 1984). Zbytek diskografie bych většinou hodnotil známkami v rozmezí 7 až 9.
Mě se líbí hodně i deska Get What You Deserve. Jesus Screamer, Sodomized nebo třeba Silence Is Consent jsou luxusní songy. Zvuk to má sice hrozný, ale k těm Sodom se to tak nějak hodí:)
subeer - [29.10.2012 12:48]
Sodom z 1996 je co?
http://www.metal-archives.com/bands/Sodom/419 - nic take tam nie je
Reku co vlastne si myslel..
hodnocení
subeer- Sodom je 2006 myslím, jinak taky hodím svoje hodnocení novějších: In war and pieces - 9/10
M-16- 8/10
Code red - 7/10
Sodom - 5/10
alba- Till death do us unite a Masquarade bo jak se to píše- 4/10
Z mladších je např.
M-16 - je výborná věc, pak ještě Sodom (1996)
Co jsem nikdy nevydejchal bylo
Masquerade In Blood
Na In War And Pieces jsem zatím nedostal takovou chuť abych si jí pustil vícekrát než 2x.
Objevil jsem je přesně v době když vyšel "Agent Orange" a první deska co jsem slyšel byla ten živák "Mortal way Of Life". Dost silnej zážitek s hudbou SODOM mám z prosince 90´kdy jsme se vraceli z vánočního nákupu z Regensburku (moje druhá návštěva NSR:-), první byla v létě, stejně tak druhej Metal Hammer) a po celou noční cestu mě v starým walkmanu hrála na kazetě jejich novinka "Better Off dead" a během toho poslechu jsem čuměl do tý tmy a do závějů, akorát, bylo to hodně autistický, ale tak nějak to do té chvíle pasovala, uvědomoval jsem si tu dobu, to dění, tu skvělou udbu poslouchanou za hranicemi ČSFR.:-)
OK. Tohle mě fakt zůstává skryto.:-) Ber to tak, že pamětník se neumí bezprostředně vžít do pohledu fanouška, kterému je dneska těsně nad dvacet.
Stray: Jenže takhle to vnímají většinou jen pamětníci, kteří tu zlatou éru sami zažili. Mladší posluchači dost často novější alba (M-16, IWAP) hodnotí líp než třeba Better Off Dead a Tapping The Vein. Na tom, že Agent Orange je jejich nejlepší deska, se asi shodnou všichni. :-)
a ještě Souls Of Black! :-)
Podle mne současný SODOM, kde je ze "Zlaté éry" už jen Angelripper, nemá s těma SODOM, které tolik zbožňovala většina středoevropské metalové obce (vždyt Agent Orange téměř vyhrával v různých fanouškovských anketách o metalové album všech dob a dostál stejné přízni jako Master Of Puppets, Reign In Blood nebo Beneath The remains), už téměř nic společného.
Je pravda, že Sodom vydali svá nejlepší alba na konci osmdesátých let, ale i mezi jejich novějšími deskami se najdou celkem povedené kousky. Takové M-16, Code Red nebo In War And Pieces si dnes poslechnu raději než zde tolik vychvalované Better Off Dead. Tohle album mě moc nenadchlo ani v době vydání. Bylo sice relativně různorodé, ale dost mi tam chyběla právě ta typická temná atmosféra jejich starších nahrávek. Další důvod, proč tahle deska tenkrát nevyvolala větší ohlas, bylo asi to, že ve stejném roce vyšly i takové skvosty jako Rust In Peace, Seasons In The Abyss, Coma Of Souls, Dances Of Death, Act III, Never, Neverland, The American Way nebo Cowboys From Hell. V téhle konkurenci bylo opravdu těžké obstát i s velmi kvalitním albem. Ze stejného důvodu pravděpodobně prošlo celkem bez povšimnutí i velmi zdařilé album Vanity/Nemesis od Celtic Frost.
1992 = zle casy thrash metalu
To Cadaver: vseobecne si z roku 1992 neviem spomenut na ziadnu ortodoxnu thrashovu nahravku, ktora by bola nadcasova...V tom roku mimo notoricky znamych velicin som sa vytesoval akurat z PSYCHOTIC WALTZ a MEKONG DELTA co taktiez nebol klasicky thrashing... :-) tak ci tak, v 1992 cely metal valcovalo album Vulgar Display Of Power.... a asi by bolo vhodne spomenut prelomove album GOREFEST.
K US thrashingu som nikdy extra neinklinoval, skusim Solstice, ostatne bandy vo mne nezanechali vtedy ziadne vibracie.
oprava: S prvními poslechy,........., se to nedá srovnat.
Ad příkré hodnocení poslední desky SODOM - včera jsem si jí pustil a znovu nic...na 4/10 to asi neni, ale nad 6/10 bych fakt nešel, pro mě ta kapela ztratila kouzlo právě po odchodu Witchhuntera...po Tapping The Vein to jelo, pak už to byla taková dutá jalová produkce pod známou značkou. S prvními poslechy starých alb, kdy člověk seděl ve čtrnácti jako přikovanej vedle kazetáku s kazetou z burzy a pokojíkem se linulo to ďábelské "Equinóóóxxx" :-) Přestal jsem mít z jejich novější tvorby radost, třeba to bylo vyhranější, nevím, ale to "TO" zmizelo.
Ranní SODOM jsou temnější než ne polovina ale valná většina blackové produkce.:-)
Pekárek - [28.10.2012 11:04]
Myslím, že TANKARD v dohledný době určitě nedám.
Přece už jsem z muzikou momentálně někde trošku jinde, ale SODOMy jsem si díky tomuto seriálu pěkně osvěžil a patřičně užil :-).
Čo sa týka Trash-u a ´92 určite sa viac oplatí siahnuť po US produkcii: Sacrament-Haunts of Violence, Solstice-Solstice, Exhorder-The Law (aj keď na ich debut Slaughter
in the Vatican ´90 to nemá) a taktiež Demolition Hammer-Epidemic of Violence. Tento Sodom je skôr taký trošku lepší priemer, ono Sodom už nikdy potom nenadviazali na Agent Orange.
Veľmi zmysluplný a silný návrat. Umné nadviazanie na to najlepšie z ich tvorby (prvé tri albumy) a skvelý výber speváčky. Zaslúžený obrovský úspech.
Když ho miluješ... znáte to. Tamás Kátai a jeho nezaměnitelná eklektická směs metalu, folku, ambientu a industrialu je zpátky a s ní i tradiční kotlík "co pusta dala". Nejde v žádném ohledu o vrchol tvorby, ale o vtahující kolekci plnou hravosti a emocí.
Zajímavý sci-fi koncept lidstva v simulaci, kde se ve sluneční soustavě zjevují nové planety. Zhudebnění tedy odpovídá tématu, drsný tech death metal tak nese i značnou dramatičnost a výbušné riffy jakoby simulují vesmírné katastrofy. Dost se to povedlo.
Ano, eintopf to je. Ovšem chuti vyvážené ve všech ohledech. S touto objednávkou dopředu víte, co dostáváte. Žádné tajuplné a nevyzkoušené chutě. Německé trio si ten svůj metalový tradicionalismus hýčká a nic nepředstírá. Navíc ten zvuk se opravdu povedl.
Francouzský vyhlazovák. Nahrubo nemletý torza grindcore, fastcore a powerviolence v dokonalém poměru. Deska, která vás nenechá oddechnout. Nesmlouvaná, rytmicky neskutečně nadupaná s mixem podepsaným Kurtem Ballouem.
Bavorští BLACKEVIL jsou takový Eintopf stylů tvrdšího metalu. Je tam od každého trochu, nejvíc heavy a thrash, ale i dalších ingrediencí jako speed, black, death. Jsem ve stádiu rozvažování, zda je za tím složitější koncept, nebo je to jen Eintopf.
Příjemně energický, hravý a silový progresivní metal plný i výrazných melodií. Hudba nezastírající inspirace u CONCEPTION nebo KAMELOT, perfektně prezentovaná a doplněná dominantním vokálem ve stylu Roy Khana. Cílová skupina je tím jasně definovaná.
Vložit diskusní příspěvek