NAILS - Every Bridge Burning
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, talk a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
a som myslel, ze Mercyful Fate = milosrdný osud, ale v anglictine som bol vzdy poslabsi, to je plnosť milosrdenstva...
tak ja uz sa nemozem odputat, minule som si kupil tenisky s motivom "Them" tak neviem...
na pobavenie :D
http://www.milujtesa.org/nr/joga_okultizmus_a_magia/kym_zacnes_pocva_black.html
na pobavenie :D
http://www.milujtesa.org/nr/joga_okultizmus_a_magia/kym_zacnes_pocva_black.html
Richard Christy
Ten tehdy doposud neznámí bubeník hrál už v kapele ACHERON,kde nahradil Mike Browninga Z NOCTURNUS.
Thompson feeling má,jen ho King často NUTÍ hrát tak jak to necítí,je jasně slyšet že některé pasáže jsou nabubnovány nachlup stejně jak byl naprogramován automat na The Eye (že King nenechá bubeníky "dýchat" koneckonců říkal i Snowy Shaw v jednom rozhovoru).Thompson Deeho party naživo hraje snad líp než Dee sám,porovnejte si Abigail In Concert a Deadly Lullabies..;-)
Thompson má možná techniku, ale nemá absolutně feeling do King Diamond. Necítí tu muziku. Shaw nedostal moc šancí a nechápu, proč. Tak originálních bubeníků moc není. Poslední řadovky Kinga strádají právě nenápadité bicí. Andy to sám neutáhne. Měl se poradit u Schuldinera, ten uměl najít nápaditého bubeníka.:-) Stačí poslechnout tehdy absolutně neznámého Christyho. To King neumí a nechápu, proč porád mele o komplexních bicích a bubenících na posledních řadovkách.
Joins Forces with Concert-Booking Agencies
KING DIAMOND Joins Forces with Concert-Booking Agencies !!!
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=168342
...a kšiltovku dozadu nosí i sám KING :-) Takže to je potom zákon :-)
SNOWY je démon, ale co vlastně natočil???? Na "The Eye" jsou jakési bicí samply (prý), s MF pouze "Time".... Moc toho nestihle předvést :-( THOMPSON je hodně dobrý, ale nejvíc se vytáhl na "Deadly Lullabies", kde se může trošku více projevit. Studiově je trochu držen zkrátka....nevím proč. HERBERT a ANTHONY byli opravdu spíše dobří udržovači tempa :-)
to k.eight.a
Jo, tys to vztahoval ke KD, no tam Snowy moc šancí nedostal, škoda.
to Krusty
Sorry to bylo na k.eight.u:)
Praha 96 - MF vynikající KD drtili.
Krusty: Time jsi slyšel? Ty bicí docela masakr.
Je pravdou, že Dee nahrazen plnohodnotně nebyl. On se totiž každý nahradit nedá:)
Tak pokud někomu vadí, že má bubeník kšiltovku s kšiltem dozadu, tak už fakt nevím.:-) Chápu to tak správně, že by patrně džískovej pudl s ofinkou býval lepčejší? :-))))
Mikkey Deeho se bohužel nepodařilo nahradit. Thomson je možná dobrý bubeník, ale na albech KD to nepředvádí. Jeho hra není extra nápaditá.
Naprosto nesouhlasím. Mat Thompson je vynikající bubeník a ani jeho předchůdci nebyli vůbec špatní. Dee je legenda. Snowy Shaw je alespoň pokud jde o jeho působení v KD děsně přeceněnej muzikant (bubeník).
Bubeníci u KD.....causa sama pro sebe. Kdeže jsou časy Mikkey Deeho....:-( Ten poslední, Matt Thompson celkem jde....ale bylo období bídy s nouzí :-( Nechápu že nemůže sehnat někoho pořádného....
Byl jsem tenkrát v Ostravě. Mercyful byli lepší. Proč? Protože měli lepší sestavu a show. Bylo to první turné s Mike Weadem u kytary, který tenkrát nahradil Dennera. Vůbec se mi tenkrát nelíbil bubeník KD s kšiltovkou dozadu a jedním přechoďákem. King má vůbec s bubeníky problém. Hrajou na poměry KD strašně nevynalézavě.
Ano, tam jsem tenkrát byl. A nedovedu to dávat do protikladu, to je úplná hloupost. Každá ta věc je zlehka o něčem jiném. MF pro mě v osmedsátých letech byly opravdu jako zjevení ze záhrobí a spolu se sentimentem to tak zafungovalo i naživo. A KD byl parádní.
Jinak souhlasim s tim, že ta silná chemie určité sestavy a určité doby je pryč, do jisté míry, ale já bych Diamonda nepodceňoval. Pokud ještě vůbec kdy něco řekne vzhledem ke svýmu zdraví, laťku nepodleze ani tentokrát.
Byl. U mě v té Malé sportovní hale vyhráli jasně KING DIAMOND s vrcholem ve dvouch skladbách z "Them".
Rezavá a drásavá sedmnáctiminutovka, která v tempu polevuje až u poslední skladby. V čem ale nesleví je hutnost, talk a brutalita, která je pro NAILS signifikantní. Po všech směrech povedené navázání na minulou desku.
Další alternativa pro příznivce BORKNAGAR je tato parta z Rocky Mountain. Sice nic převratného, ale jízda je to patřičně ostrá i melodická, plná hezkých momentů a přesvědčivé instrumentace. I střídání growlingu a čistého vokálu je namixováno s přehledem.
Páni muzikanti, hoďte tam něco svižného a veselého, kytary ať závodí s klávesami. Dobré, to je ono. Trochu kýčovité jak ti Taliáni STAMINA. A kdo je ten starý pěvec v novém čepci? Ale, nebyl on u ROYAL HUNT? Dobře jste to skloubili, radost poslechnout.
V pátek nás čeká masivní exploze v podobě novinky německých kanonýrů, to se cítím oprávněn tvrdit už na základě luxusního čtyřpísňového EP, které obsahuje ten nejlepší melodický black / death s hnilobným pachem obinadel a lidského masa. Fans do haptáku!
A jsou zpět. Po dekádě odmlky. Opět rozjuchaní, lehce infantilní, ale hlavně maximálně kreativní a hraví. Deska, u které se prostě nejde nepohupovat do rytmu. Je v tom nezbedná nakažlivost.
Řecký instrumentální postrock, jenž koketuje s blackgazem, ambientem i cinematickou hudbou, který se nebojí ani klávesových ploch a piana. Fascinující vizuál skvěle odráží znepokojivost a melancholičnost jejich hudby.
Další španělský příspěvek do už nyní bohaté nadílky výborných doom metalových nahrávek letošního roku. „Espectres“ je klasický, dřevní a čistý doom, přesto stále velmi emotivní a prodchnutý krásně ponurou atmosférou.
Vložit diskusní příspěvek