OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
No tak obodovať toto album je pre mňa hodne ťažké. Pána recenzenta zrejme viac naštval názov albumu ako jeho hudobný obsah a tak k jednotlivým skladbám pristupoval s určitou averziou. Samozrejme hudobne tento počin nemá s pôvodnými strážcami nič spoločné, ale kapela má právo nazvať si album ako chce. Tak predovšetkým je tu jedna z najlepších skladieb diskografie Helloween King For 1000 Years, takzvaná klasika v modernom balení (vynikajúce riffy, precízne sóla, slušná atmosféra a predovšetkým namakané tempo). Tento song musí chytiť za srdce každého Helloween maniaka. Nasledujúce 2 skladby sú celkom slušné, ale nič extra. Ďalšia vynikajúca vec je Pleasure Drone (dynamická a chytlavá), či Silent Rain s veľmi hitovou melódiou. Podarená je aj Mrs. God. Skutočne prekrásna je balada Light The Universe, v ktorej sa ako funkčný prvok ukázal ženský vokál a klavír v úvode piesne. Za najlepšiu vec na Legacy považujem záverečný atack v podobe My Life For One More Day, ktorá by sa určite nestratila ani na prvých dvoch dieloch. Výborné tempo, rytmika, refrén, melódie, sóla...skrátka všetko, čo robí Helloween výnimočnými. Ani tá dĺžka tu nie je na škodu. Ostatné skladby len dotvárajú potrebnú kulisu.
-bez slovního hodnocení-
vybrali zbytky, přidali pár dalších songů a vydali........
S postupem poslouchání se to zlepšuje...
-bez slovního hodnocení-
no tak toto helloweenu nevyšlo...siahnuť na ich naslávnejšie dva albumy po toľkých rokoch je úplná drbovina. niečo sa tu nájde ako napr. Invisible Man ale na druhej strane úplná katastrofa je duet s Candice Night (horšiu baladu som nepočul) a stupídny začiatok Occasion Avenue (trápne ladenie rádia) a pár skladieb ako zbytočná vata...na koncepčnú vyzretosť Chameleona, Better Than Raw alebo The Dark Ride to rozhodne nemá.
-bez slovního hodnocení-
Budu se opakovat ale fakt nuda :(
vôbec to nieje také zlé ako to recenzent opisoval. Album som si zaobstaral neskoro aj na to, že som skalný fanúšik a ešte pred jeho zaobstaraním som si prečítal túto recenziu a trochu som sa tohto albumu bál, bál som sa veľkého sklamania. Album som si zaobstaral, dôkladne vypočul a ej ha! Vôbec to nieje také zlé ako som sa dočítal. Je naozaj škoda zbytočná veľmi dlhá stopáž niektorých skladieb a niektoré su naozaj nudnejšie no 5 z 10 by som tomuto albu rozhodne nedal, nachádzajú sa tu perfektné pesničky kvôli ktorým by bola škoda nevypočuť si tento album Po čase na hodnotení pridávam o stupeň. Nieje to na jedno vypočutie, po čase sa mi to začalo bohovsky páčiť
Ta tam sú časy Keeper I a II,za zenitom a hlas mi už vyložene lezie na nervy!
-bez slovního hodnocení-
Žádná skladba,co by chytla.Nápady žádné.Celé na hovno.
Helloween nie je zrovna moja šálka kávy, ale napríklad Invisible Man, Pleasure Drone, Occasion Avenue alebo posledné 2 skladby sú celkom fajn. Zbytok priemer alebo aj horšie. Pôvodné Keepery však nie sú o nič lepšie.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.