OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Je to porad dobre, v danem stylu nadprumerne, bohuzel to je stale stejne. Se stejnou obavou cekam na novy Soilwork...
Kytary, zvuk, melodie - výborné jako vždy.
Brutálnější, rychlejší, Angelin zpěv lepší.... Album je to nepopíratelně kvalitní a velice poslouchatelné. Vše na úrovni desky předchozí. Spokojenost!
-bez slovního hodnocení-
7 kvůli tomu, že tuhle kapelu si moc často nepustím, tak mi to zas takový kolovrátek nepřijde...ale zlaté anthems ofd rebellion a wages...
-bez slovního hodnocení-
líbí a baví, vidim to na 7,5 ale půl bodík na víc za ten výprask v recenzi
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Vynikajuci album so zabijackym soundom, ktore sice neprekvapi, ale je to logicke: naco menit dobre zabehnutu masinu? A pre kazdu kapelu je POCTA prerazit na trhu, ci uz tunajsom alebo japonskom. Drzim Arch Enemy palce a dufam ze zo svojej produkcie nepolavia.
-bez slovního hodnocení-
Kdyby možná vyhodili tu štěbetající pózerskou blondýnku, tak by to za něco stálo. Zbytek kapely převyšuje zpěvačku co se týče kvality aspoň o 3 třídy. Muzika výborná, ale jak začne zpěv, tak si chvíli myslim, že poslouchám ňákej prašivej black metal:-)
Ja si pro spravedlive hodnoceni musim album ještě parkrát poslechnout ale zatím to vidím takhle
Při čtení recenze se my zvedá kufr. Jak někdo může něco napsat o tak dobrém albumu. Já už poslouchám album po patý za dnešek a musím pořád dokola. Growling Angeli je nepopsatelný a výjmečný a ty riffy bratrů Amottovich mě dodávají nepopsatelný pocit který sem poprvé našel při prvním poslechu Arch Enemy. Tohle je zetím nejblbější recenze co sem četl. Dávám 9,5.
Musim se přiklonit k názoru pana Payna... Toto album je nanejvýš (pro mě nečekaně..) povedené. Panují zde zajímavé změny v riffech, nárůst melodických částí skladeb atd... Přesto si toto album zachovává pověstnou "Amottovskou" genialitu... Je slyšet, že i Angela postoupila ve zpěvu na další úroveň což jen podtrhuje můj názor, že toto album je nepopiratelně krok kupředu. Sice jiným ale rozhodně "dobrým" směrem ! God Bless AE :P
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.