OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
moze byt
Nemam rad hodnotenia albumov na zaklade prilisneho porovnavania ich doterajsej tvorby so sucasnou alebo tvorbou inych kapiel. Moze to prilis ukrivdit hodnoteniu, ked napr. album z roku 2007 kopiruje album inej kapely z roku 2000. Mnohym posluchacom sa tento album z r.2007 bude pacit, lebo nie su ovplyvneni tym starsim. Skor sa snazim pozriet na to, aky album zachova celkovy dojem.
Kedysi dobrá kapela išla pekne do rite
-bez slovního hodnocení-
Tak tolko bludov čo dokázal zo seba vypotiť pán autor recenzie sa hneď tak ľahko nevidí. Že Apocalyptica bola vždy len forma, nikdy nie obsah? Spamätajte sa človeče a vypočujte si albumy Cult a Reflections. Že toto album nie je horšie ako predošlé dva? Pravdaže je. Aj keď sa zo súčasným vývojom kapely vôbec neztotožňujem (spievané skladby boli vždy horšie ako tie inštrumentálne a bez spevu by vynikli omnoho viac) tragédiu v prílišnej komerčnosti by som tiež nevidel. Touto cestou idú viaceré kapely (HIM, Nightwish, Edguy) v snahe predať čo najviac nosičov. Čo ma mrzí omnoho viac je fakt, že sa tu takmer úplne vytratila tá temnota a atmosféra ktorá bola vždy prítomná na predošlých albumoch. Ako príklad možno uviesť Rammstein, ktorí boli vždy komerčný ale zároveň mali osobité čaro. Práve skladba Helden do tejto kategórie vôbec nezapadá, znie ako nepodarená balada od Rammstein šmrncnutá Apocalypticou. Ďalšie spievané veci I Don´t Care a S.O.S. by neboli špatné akurát výber spevákov by som zvolil iný....ale neviem neviem či by sa vôbec našli vhodní adepti. Možno Tarja Turunen alebo Amy Lee by im dodali atmosféru. I´m Not Jesus je úplne strašná. V inštrumentálnych skladbách Burn, Grace, Worlds Collide, Stroke, Peace a bonusovke Ural je stále cítiť sila a charizma týchto Fínov.
Idiotina najhrubšieho zrna. Možno mi budete nadávať, ale mne sa to fakt nepáči. Bohužiaľ, z Apocalypticy sa stal kultovný šmejd, ktorý feautmi a zhoršovaním svojej kvality CUlt, či Inquisition Symphony NIKDY nezastieni... Oni si žijú svoj hudobný život a kombinácie feautov a mien su dobré, no zvuk a kvalita hnuuus. Toto je Apokalypsa Apocalypticy... Už nie sú takí, akí boli. Mali ostať tým, čím boli... Mali si ponechať čelá, ale nie z čiel elektrické gitary... Feauty sú skvelé, ale pre mňa ako fanúšičku "true" Apocalypticy sú tieto piesne nepočúvateľné... Stačili prvé sekundy a odhodlanie si to vypočuť sa zmenilo na vôľu zanevrieť na túto skupinu.(teda na ich album)
Když vidím hodnocení od některých, je mi alba líto, zaslouží si víc! Jeví se mi to tak, že jsou to povětšinou ti, kteří neunesly fakt, že tohle album je daleko různorodější a rozmanitější, než že by stále hrnulo furt ten "Apokalypticovský model" od začátku do konce, jak tomu bylo u ostatních alb, především z počátků tvorby těchto seveřanů. Vy stále srovnáváte s prvními alby, to je vaše chyba! Budu tedy srovnávat také, pro mne je to plus! Podle mne se jedná o jedno z těch lepších alb, nejlepší...
Já tu žádnou hrůzu nevidím respektive neslyším, skaldby Im not Jesus a Grace, Helden i jiné mě velmi chytly.
Hrůza.... Plně souhlasím s MoRt8 ;-)
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Vše, čím byla Apocalypticka rozpoznatelná, jiná a jedinečná, to vše hodili pánové do koše a stvořili prachsprostě průměrnou rockovou kapelu plodící podprůměrnou hudbu. Kapelu, kterou už prakticky nerozeznáte v záplavě kytarové plochosti cpané do éteru. Dá se to poslouchat, ale proč by to někdo, při nekonečném množství lepší muziky, dělal.... Pusťte si letošní I'm Not Jesus a hned po ní Harmageddon a poslední desky Apocalypticy poletí z okna.
Apocalyptica se neustále vyvíjí a tohle album je zastihlo jakoby na rozcestí, ze kterého se snaží vydat všemi směry. Takže výsledkem je nejrozmanitější album v jejich diskografii.
-bez slovního hodnocení-
:(
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.