OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
silny zaver, inak miestami nuda
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Co naplat, je to takové mělké a bez Deppa by to bylo ještě o třídu horší, ale nenudil jsem se. Dokonce jsem se docela dobře bavil, přesto si myslím, že více jak na jedno shlédnutí Sweeney není. Největší výtku směřuji k hudbě, která neobsahuje prakticky žádné zapamatováníhodné motivy.
nesnáším muzikály, tenhle se mi ale celkem líbil
-bez slovního hodnocení-
Burton dokázal nemoznee. podarilo sa mu natocit prvy muzikal ktory sa mi paaci. :D dobre herecke vykony, skvela atmosfera (ako inak). Hudba a texty piesní su ale z originálneho divadelneho predstavenia dopismena prevzate. az na to ze to tu skutocne prespievali herci. skoda len tej zvlastnej krvy ktora mohla vyzerat realistickejsie. aspon nou vo filme nesetria a to sa cení hehehee >:D . odporucam
-bez slovního hodnocení-
Skvělá vizualizace a atmosféra. Co naplat, na Deppovi je přece jen znát, že není žádný profesionální pěvec ale bohatě to vynahrazuje strhujícím hereckým výkonem. Druhotná dějová linie je opravdu zbytečná, zpívající námořník mi po několika jeho "Johanna I'll steal youuuu" začal lézt slušně na nervy. Každopádně jinak jsem se slušně bavil, moc jsem toho od Burtona zatím neviděl (vlastně jen Batmana a Kdyby v něm nehrál Nicholson tak by to byl šedý průměr neli podprůměr), Sweeney mě ale přesvědčil, že bych se o jeho tvorbu měl zajímat více.
-bez slovního hodnocení-
Docela dobrý. skvěle sem se u toho pobavil. Znova bych se na to ale asi nedíval
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.