OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Mám je rád. Nové album, přesto nic nového? No a co. Mám je rád. A to album mi leze přes uši do pocitů, takže plky stranou.
Jeho standard.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Souhlas s recenzí. Dle mě hrozně průmyslová nahrávka. Raději šáhnu po starých deskách. A jestli mě už něco vyloženě štve, tak zvuk z Abyssu, protože umí vlastně Peter vyprodukovat taky něco, co nezní jako všechny nahrávky z jeho studia?! To je fakt pokaždý to samý. Ať je to Pain, Immortal, Hypocrisy...Jinak ve Sparku je A Taste Of Extreme Divinity mezi "Tip Sparku", tam jsou ty recenze fakt úplně na prd. Kdyby se měl člověk řídit jejich recenzema, kde je skoro každá nahrávka za 5, 6 bodů ze šesti, tak by vlastně vycházely jen super desky a ono to ve skutečnosti ani tak moc nebývá.
snaha o návrat do starých časů, povedlo se tak napůl..
Prvá polka za sedem , druhá za päť . Pol boda za výbornú produkciu .
-bez slovního hodnocení-
Ano, sázka na jistotu. A mně to baví. Já od nich nechci nějaký velky progres, já je mám takhle rád a než dělat nějaké stylové kotrmelce a potom se po nabytí huby vracet k tomu co fungovalo (Paradise Lost, Moonspell, My Dying Bride, Metallica, Machine Head, atd.), to raději pořád drhnout to svoje. Ten čaj je sice vyluhovaný až běda a donekonečna to asi opakovat nejde, ale i když není tak chutný jako kdysi, stále ještě je lepší než hromada konkurenčních.
Neskutečně srabácká sázka na jistotu. Na druhou stranu, pokud tento fakt přejdu, zbude mi velice slušná nahrávka, jakých dnes moc nevychází, ikdyž letitá eponymní nahrávka je skutečně daleko silnější...a zkrátka lepší.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.