OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Bomba!
podobná filosofická fantasmagoria, ako svojho času matrix
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
len velmi malo chybalo k dokonalosti
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
nagga, ze ty si na tom bol so slecnou? :D
-bez slovního hodnocení-
ziiiv, tie dristy nizsie
Z filmu jsem značně otrávenej. Je to zamotaná zplácanina, která se snaží budit dojem něčeho novýho a dosud neviděnýho, pod povrchem ale není NIC. Technický provedení dobrý, to jo. Leč to se předpokládá! Citát z recenze: „Nezdolný optimista hledající v každém Nolanově snímku vysokou nadstavbu nad uniformní popcornovou produkcí i v rovině sdělení…“ – tedy to je hódně nezdolně optimistický, o sdělení tady určitě nejde. A kdy o ně taky Nolanovi šlo, jeho ikoničnost je pro mě zhola nepochopitelná. Ne že by se to nedalo pozřít. On je ale jen dalším ze skvělých (neironicky míněno) mistrů průměru, na jaký se našroubuje hafo efektů a honiček a akce vůbec, a celý to se hlavně musí nějak navléct, aby si to člověk nezaměnil s filmy typu Demolition Man (ten byl ostatně lepší, než todle). Což se nakonec týká i Batmanů, před těmi všichni padají na zadek, ale všimli jste si? Oni se ti Batmani nějak zvlášť neliší třeba od posledních bondovek. Ve skutečnosti jsou metodou práce, hereckými výkony, způsobem vyprávění, technickými prostředky víceméně stejní. Protože tak se to dnes dělá, tudy teče hlavní proud a v rámci jeho průměru ovšem lze dosáhnout podivuhodných výsledků, načančaných, drahých, jen ta výjimečnost tam není; ale zase se to napudruje tak, aby si toho jeden nevšiml. Chci tím říct: Nolan Batmany zkurvil (tím, že ze „z-obyčejnil“) - a tímhle „snovým“ tripem nezkurvil nic. Protože to žádnou historii nemá a není to součástí ságy. Ale že bych před tím měl padat na prdel, to v žádnym případě, mluvit o Nolanovi jako o zručném vypravěči a rutinérovi, OK, fajn, beru, ale jeho kult tedy opravdu nechápu.
prepracovany, ale pre bezneho divaka mierne nepristupny film... dielo, ktore sa da poriadne myslienkovo obsiahnut az po niekolkych zhliadnutiach (co mna osobne prilis nelaka)... kvalitne pozeranie na piatkovy vecer... prvu hodinu filmu som sa ale mierne uskrnal, nakolko mi nie su cudzie discipliny ako NLP, huna, reframing, repatterning, hypnoza, lucid dreaming a pod. a tie "hollywoodske" rozmery, co tomu typci dali, no neviem neviem... :)
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.