OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Akositak zvysujem svoje nesmierne IQ studiom celej wikipedia (som asi v polovici),
zistujem ze novy KISS-aci su v norskej album chart druhy, holt omrznuty black metalisti uz pochopili co je dobre :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_(Kiss_album)
nie je :)
Je to slabá deska.
MONSTER
Teda novy KISS-aci tot divoka jazda casom na forde mustang druhej generacie.
Obdivuhodne :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang#Second_generation_.281974.E2.80.931978.29
prodám lístek na zejtra hraje Erick Singer Project. Tel -731382614
Stray: Proč je Carnival opravdu, ale OPRAVDU špatná deska?
Já měl v noci na dnešek noční a večer už zas něco mám. Ale někdy bych zašel ...
No tak to bych se hádal. Muzikálně je samozřejmě dobrá. To ale Dr. Feelgood nebo Saints taky. Corabiho zpěv mě nikdy nebavil, i když samozřejmě zpěvák je kvalitní. U mě vítězí Neil. Deska mě nesedí stylově a myslím, že s Crue nemáí nic společnýho. Kdyby vyšla pod názvejiný kapely, asi bych se na to koukal jinak.
Stray: Nedáme po práci pivko?
Pepsi Stone: Já myslim, žes to dneska totálně posral. :-) Motley Crue 94 je deska, která je absolutně nejdál (po všech stránkách) z toho co to kapela kdy vytvořila.
pepsi stone - [24.3.2011 12:46]
add MC 1994 : zmena uskodila tak maximalne jejich penezenkam. Kvalitativne ta deska nijak nezaostava za predchudcem, naopak je jeste dal, dospelejsi, muzikalnejsi(OK, pripoustim, ze nikdy predtim ani potom MC o jakoukoliv dospelost nebo extremni muzikalnost neslo). Samostatnou kapitolu pak tvori zpev, ale o tom je zbytecny se bavit, to muze ignorovat pouze hluchy.
Jo a podotykam, ze MC mam taky rad i vcetne knikala Neila.
tak to mě ty 70. léta baví. A pak ještě sólovky Paula a Geneho z toho období.
Elder je výborná a nedoceněná. Tady konečně ukázali, že umí hrát, což na deskách jako Hotter Than Hell, Dressed To Kill nebo Rock n´Roll over dokazovali pravý opak. Stejně se mi moc nelíbí ani Sonic Boom, protože se až moc vrací do sedmdesátých let.
No vidítejak se to různí :-). Podle mě je zase to cukrkandlový období 80. let ( od Creatures až po Crazy Nights ) vyloženě odpudivý. Naštěstí pak vydali skvělý Revenge, který nemá s předchozím obdobím moc společnýho. A stejně je pro mě vrcholem Elder.
Jasně některým kapelám změna prospěje. Třeba u Helloween (Chameleon), u Paradise Lost (Host, One Second) nebo u Kreator (hlavně Endorama). U Mötley Crüe to jednoznačně uškodilo a trvalo to až do Saints of LA než se škody od roku 1994 napravili. Co se týče Kiss, tak si nemyslím, že by Carnival byla špatná deska. Je rozhodně lepší než Kiss ze 70. let kromě Destroyer a Dynasty. Zase na druhou stranu oproti Unmasked, Crazy Nights, Hot In The Shade nebo Revenge špatná je.
Tak, a to je na tom prave to krasne. Jak si kazdej umime v hudbe vybrat to svoje :o)
To si opravdu (Klausíkovsky řečeno) ALE OPRAVDU nemyslím. Třeba zrovna Unmasked i Crazy Nights jsou skvělá alba, napchaná výtečnými songy s hitovým potenciálem.
To je vec nazoru / osobniho vkusu. Me se treba libi vic nez jejich "klasictejsi" styl, prezentovany na prazdnych deskach jako napr. Unmasked, Crazy Nights. A v podstate hodne alb z jejich prvniho(klasickyho) obdobi obsahuje krom 2 - 3 pecek taky hodne vaty.
Podotykam, ze mam Kiss hodne rad.
Ale oproti změnám u kapel jako Motley Crue, Helloween, paradise Lost a Machine Head je "Carnival Of Souls" opravdu, ale OPRAVDU špatná deska.
Jen tohle? Tak to jo, takže to se asi nelíbí ani Elder...
Já myslel, že je to tím, že třeba Rain se podobá jedné nejmenované věci od Alice In Chains. Mě grunge, či co to je za zvuk, minul obloukem. Takže nevím, jestli je tam těch kopírovaček víc.
Protoze jsou konzervy a nemaji radi kdyz se jejich oblibena kapela vzdali svemu puvodnimu stylu a vytvori treba jeste lepsi / hodnotnejsi material nez ten diky nemuz ziskali slavu a "uznani". Takovych pripadu je mraky(mj. Motley Crue, Helloween, Paradise Lost, Kreator, Machine Head, u nas treba Debustrol). Ty desky pak vetsinou propadnou a kapela se vrati zpet k "osvedcenemu". A to vsechno jen kvuli neochote posluchacu rozlisovat mezi dobrou a spatnou hudbou bez ohledu na styly.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek