OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
To mohl být jeden z důvodů Hoglanova odchodu. Jak je známo, nenávidí automat.
tipoval by som toto http://www.toontrack.com/products.asp?item=51...Gene Hoglan preset
@ Demonick: Ne, programované bicí patterny, ale to není žádná novinka, to už se nějaký ten měsíc ví.
Takze automat? :)
a este zaujimavost k novemu albumu z wikipedie >> The album was recorded with Bell and Cazares as the only two credited members of the band, while Rhys Fulber once again produced and received additional writing credits. No live drummer was used on the album, with the band instead opting for programmed drums with help from John Sankey of Devolved, who was also credited. <<
Digimortal
Digimortal bol prijaty a recenzovany velmi rozdielne. Ja zase patrim k tym, co tento album kritizovali kvoli velkemu priklonu k vtedy vrcholiacej vlne nu-metalu, ked zivelnost a agresivita FF ustupovali elektronike a priklonu k vacsej melodike. Tiez si myslim, ze z hladiska rytmiky a gitarovych riffov je Digimortal slabsi a tiez Burtonov spev sa mi nezdal uplne v pohode. Samozrejme proti gustu ziaden disputat, taky Invisible Wounds je podla mna dobry song. Celkovo vsak ako fanusik mam z Digimortal ako nahravky asi najhorsi pocit, ved aj sama kapela si po tomto albume musela dat pauzu.
U mna bol Digimortal prvý album,čo som od FF počul a tiež mi nepríjde ako nejaký prúser
Presne tak, Digimortal je dobrá vec a kritické názory vôbec nechápem :)
DigiMortal (2001)
Mě by zajímalo co je na DigiMortal průserového? Už od vydání se mi to album líbilo a do teď se na tom nezměnilo zhola nic.
Aj New Messiah je hitovka aku uz FF dlho nemali
No aj mne sa po týždni počúvania mierne zlepšil názor na tento album...God Eater sa mi páči
Demonick - ja by som to tomu dal sancu, nie je to taky narez ako Mechanize, ale ani vyslovene pruser ako Digimortal alebo Transgression. A veru skladba typu Final Exit velmi chyba..
Nebyl včera někdo v Písku na Fearech? Dneska mě to čeká v Ostravě, tak by mě zajímalo co od toho čekat.
U mna podobne kamo. Tiez som sa ho tak trochu prejedol...
Takze oplati sa vobec tu novinku počuvať, či azda nie? :-)
nemaj strach, ja skoro všetko dávkujem striedmo :D
Meresz - [8.6.2012 19:10]
Ten Archetype davkuj striedmo, ja som zistil že sa mi dosť silno opočuval a to som ho vo svojej dobe neskutočne žral :)
U mě dobrý. Příjemný poslech.
I pro mě je to slabota!!! A ta vata na konci místo takové bomby jako byla (je) Final Exit, ZKLAMÁNÍ!
Pre mňa je ich novinka Archetype ktorú počúvam len odvčera a je to parádička :))
Nechcem strašit,ale pre mna asi momentálne najslabší FF-slabší ako Transgression...kde sú aspon 3,4 schopné songy...ale toto je veľká vata a nuda...
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek