OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s07e09-christian-rock-hard
Radalf : slož song kterej budou hrát včechny radiostations a pak najdi někoho, kdo ti ty prachy vybere a že si ty prachy u osa nevyzvedneš, i když máš možnost 3 roky na zpět, necháš to tam jandům a spol.a ještě se tím chlubíš a stěžuješ si,, je to jen tvoje blbost a zbabělost. Soráč.
stačí si přečíst celou diskuzi a nemusíš nic v rychlosti smolit:)
V rýchlosti písané.
ach ten slovosled ;)
Mne Blackie ani príliš zaujatý nepripadá. Skôr mám pocit, že ho vyložene štve fakt, že sa takmer všetka zdarma hudba sťahuje.
2 hurwinek
A práve v tomto spočíva to parazitovanie podobných organizácií ako sú OSA / SOZA..., pretože podstatná väčšina podobných kapiel ani len netuší, že organizátor za nich platí nejaké autorské honoráre, nieto ešte, že si na ne môžu uplatniť nárok (netvrdím, že o to všetky aj stoja, no ide o princíp).... Kde sa potom tratia tieto peniaze? Dokážeš si isto domyslieť....
Nechápem
Vďaka za článok. Konečne som sa zorientovala ako to zhruba v tomto biznise chodí. Len ešte jednu vec nechápem.
Ak na akcii vystupuje skupina, ktorá hrá iba svoju tvorbu, tj. pesničky, ktoré zložili a otextovali iba členovia tejto skupiny a tí tvoria aj aktuálnu zostavu, prečo by mal organizátor akcie platiť SOZA tzv. autorskú odmenu (ktorá sa de facto vráti autorom diel, teda v tomto prípade skupine)? Veď by stačil iba honorár za vystúpenie, v ktorom by teoreticky bola "započítaná" aj suma na autorskú odmenu.
Viete mi niekto toto vysvetliť?
Největší svinstvo je, že člověk nemá možnost odmítnout - říct OSA "nepřeji si, abyste za mě vybrali byť jen jedinou korunu". Buď se muzikant stane otrokem toho našeho postsocialistického hudebního průmyslu, který je zákonem ukotvený tak, aby chránil staré vykopávky, co nikoho nezajímají, nebo se bude dívat, jak peníze (byť drobné) mizí ve chřtánu lidí, co si vymysleli OSA, když jim hudba přestala vynášet.
Zdravý člověk na takový bolševismus nekývne, pokud má svobodnou volbu. Ať si nechají své špinavé prachy, když je neumí vydělat jako slušní lidé, ale musí je prosazovat zákonem skrze nějakou zpotvořenou lobby.
Třikrát fuj a hotovo.
Rozhodně podporuju a praktikuju nákup originálních cédéček, taky ale vyžaduju slušné ceny od firem - dvě stovky je OK, pět stovek je stejná zlodějna jako to stahování.
holt bude moset fachčit jak my :-)
Žádné neexistuje, když lidé nemusí, tak většina z nich prostě konzumuje a neplatí. Alespoň zbude na cigára a pivečko:)
Abych pravdu řekl, tak si myslím že mnohem konstruktivnější by bylo probírat "reformu hudebního byznisu" než takové prkotiny jako je OSA a jim podobní. Nedávno jsem četl pár rozhovorů s Tonym Martinem (poslední zpěvák Black Sabbath před reunionem s Ozzym) a ten na to hodně doplácí a kritizuje to. Bohužel jsem nikde nezaznamenal žádné návrhy na řešení této pro muzikanty velmi nepříznivé situace.
myslím že ses zaujatej a presne o to tady jde. vyprovokovat negativni emoce. Jako sorry, když se někdo poutí do těchto témat, musí počítat se vším.
myslím že ses zaujatej a presne o to tady jde. vyprovokovat negativni emoce.
DarthArt: nejenom to...
podporujete jenom kapitalistickej škvár
Chtěli jste tady z toho malého plácku udělat zemi po vzoru západního světa, tak si nestěžujte.
to snad mluví za vše... je mi zle
té jako kdybych dal z krimu echo kamosovi ze jsem zahrabal lup tam a tam a at to vyzvedne, vezme si z toho 20 % a zbytek ulije nez se vratim.
Pak by me rekl ze tam nic nenasel, krome diry a kolem posbiral jen par roztrousenych bankovek, které tomu staslivci asi vypadly predtim nez se zdejchnul, aby ho nikdo nevidel.
Myslím že Blackie v tom nemá stejně jasno, jako všichni ostatní. V tom se mnohdy nevyznají Doc. Mgr. ings...jak mi sdělil jeden známý a protřelý hudebník ..
OSA-SOZA, jsou mocné monopoly a i tam se promítá typický československá vschcanost v podobě mlžení. Ja osobně si myslím
( i s moji minimální znalostí práv ) že vybírat výpalné za neregistrované kapely, s argumentem, že si to potom vybero ((aniž by jim o tom dali vedet ) je zločin Možná přesněji : zneužití pravomoci veřejného činitele. Mnoho pořadatelů už ví, že to na ně pouze zkouší a že jim maximálně můžou pohrozit soudem, s tím že se z toho bud poserou nebo se na to vyserou a pak to vyšumí do ztracena, protože malými rybami se nezabývají a nejsou v právu. Můj názor, nic víc. Staci se o tom polopaticky poradit s nejakym pravnikem.
podla sk zakona, ma organizator povinnost nahlasit zoznam skladieb a autorov songov organizacii spravujucej kolektivne autorske prava... SOZA je len jedna z nich... to, co tie ostatne zastresuju, nie je zo zakona jasne... ani sa nijak medzi nimi neurcuje
já
bych ty umělce hnal.......kolik berou?.........třeba taková Hanka, hodná holka, ale ty peníze? .... neříkám.........
Do kolbenky s nima.......aspoň pak nebudou mít roupy.....a budou hrát a zpívat pro všechny.......jako Majkl Dejvid.......proč si nesložej nějakej pěknej muzikál............
.........ty vogo, to jsou debaty.......
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek