OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
..tak som dobre počul teda, je ich 6 z Necroticism :o))
dle setlist.fm hráli tohle http://www.setlist.fm/setlist/carcass/2013/vojenska-pevnost-josefov-jaromer-czech-republic-3bc6ccec.html
Vsak Necro ma skoro 50 min, ne ?
..Necroticism neodohrali celé, ak sa nemýlim, tak z neho bolo 6 skladieb...
Hráli podle mne i něco ze "Symphonies Of Sickness" a taky pár kousků z "Heartwork" - určitě titulní věc a "This Mortal Coil". Věci z "Necroticism" však vrcholem -> "...Solvent Abuse"
Uniklo mi něco nebo Necroticism odehrali na Brutálu celé? Jinak Carcass pro mě absolutní vrchol celého festu...jaký kontrast oproti předchozím přeslazeným In Flames a Amorphis :-)
Necroticism-descanting the insalubrious absolutný vrchol carcass-u.skvelá kombinácia melodiky,techniky,death-grindu ktorý zdobí ešte navyše pekný obal operačnej sály.a o to u carcass išlo he-he.pre niekoho je vrchol heartwork,kde už mali ,,inteligentnejšie texty,,a kde sa už Bill Steer vykašlal na vokály,proste bolo to stráviteľnejšie.pre niekoho sú zas zaujímavé ranné veci.ja mám rád celý carcass.od flesh ripping sonic torment so Sanjivom za mikrofonom,cez obdobie absolútnej zažratosti do patologie až po technický death-trash heartwork a swansong.každý album iný,každý je fajn.
Řekl bych, že naštěstí v posledních pár letech hodně deathmetalistů už nejsou takový konzervy, jo, pravda, nutí je k tomu taková variabilita stylu, že už se krokům stranou z tradičního ccchhrrrrr-blééé-vrrr-bléé aaargggh ani moc nedá vyhnout. Dost tomu pomohli taky Norové, kteří kromě těch svých klasických motorových pil mají každý dvacet projektů neuvěřitelné šíře. Je samozřejmě pořád dost ultrakonzervativních deathařů, ale když chce někdo padesát let poslouchat jen pět desek, tak proč ho přemlouvat k něčemu jinýmu? Obecně bych řekl, že nejkonzervativnější metalové publikum se hlásí spíš k Manowar, Iron Maiden, Törr, Gamma Ray, Nightwish atp.
neviem síce čo Ti bolo hneď jasné, ale death metal je dnes a tu podotýkam vďaka nespočetným vplyvom tak rôznorodý, že hovoriť o tom, že death fans si zvykajú na zmenu ťažko považujem za nie celkom štastné tvrdenie..inak o pristupnosti spomínaného Illud širšej skupine poslucháčov si myslim svoje :o))
To mi bylo od začátku jasné, protože deathovou enklávu považuju za skupinu fanoušků zvykajících si na jakékoliv změny (hlavně ty směrem k přístupnosti) velmi obtížně.:-)
no vidíš a to ja zase patrím k death metalovým srdciarom hehe...ale nad Illud sa nepohoršujem, cítim len veľké, veľmi veľké sklamanie a akoby nepríjemnú pachuť v ústach po tejto ich "medicíne" ...toľké očakávanie a...škoda reči a vlastne táto sekcia patrí CARCASS, tak načo tu plakať nad rozliatym mliekom :o))
Jasně, pro ortodoxní šok nemusí znamenat pro ostatní zápornou věc, zvlášť když nepatřím k death metalovým srdcařům (nedovedu si představit, že bych poslouchal 50-100 DM kapel - ŽIVOT JE KRÁTKÝ!) nevidím důvod se nad cestou MA pohoršovat.
To Stray: ..či to bol risk ktorý mal zmysel? hm..na to si asi budú vedieť odpovedať kompetentný, teda páni okolo Vincenta..ale je to asi zbytočné rozpitvávať, majú čo chceli a tak to asi má byť.
Vike :-) Co ti na to mám říct? Jsou kapely který má jedinec radši víc a kapely který má radši míň, jsou kapely od kterých přijme změny a pak jsou ty, od kterých naopak ne, přičemž se tyhle kategorie kříží a nevylučují. Je to strašně individuální. Mít rád kapelu "po změnách" ještě neznamená oddanost až z hrob, může to znamenat i nepříliš velké sympatie před změnami - Morbid Angel nepatří do ani jedné, prostě se mi jenom tak náhodně líbí obě jejich tváře.:-)
Stray je srdcar jako malokdo, hyckejme si ho.
Dělam si srandu, ...ale přesto - kvituji s povděkem fakt, že se nebojí udělat cosi jinak. Mě to album nezklamalo. Mám stále radši stará, ale jsem rád, že to nové je už jinde. Byl to risk, kterej měl smysl.
To Stray: ..v čom je podľa Teba posledný Morbid "hrdinský" ???
Žeru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
polykas? //:=]
Já to tušil "dóminiku, ...niku, ...viku..." 4%-> :-))
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek