OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Nádhera . Podobné filmu MIST . Srdcovka . Škoda len že sa život na konci vrátil do starých koľají .
-bez slovního hodnocení-
Naprosto souhlasím s marigoldovou recenzí (ostaně, jako téměř vždy ;). Jak Cruise nesnáším třeba v Posledním Samuraji (a vlastně i téměř kdekoli jinde), tak mu za výkon ve Válce světů musím tleskat. Asi nejsilnější scénou je pro mě souboj na život a na smrt, který Cruise svede s oním, bojem posedlým, maníkem ve sklepě rodinného domku. Souboj vlastně nikoli viděný, ale pouze tušený z pohledu malé Rachel. Výborné psychologické drama tří bezvýznamných lidí vlečených naprosto bezvýchodným osudem. I tenhle film má spoustu chyb (ty logické nepočítám, o tom tenhle film není a je třeba na to přistoupit) a konec je opravdu poměrně nezvládnutý, ale naprostá jinakost toho, jak Spielberg toto téma pojal, skvělé herecké výkony i tradičně perfektní Spielbergovo vizuální zpracování, to bohatě vynahrazuje.
KLasickej Hollywood se vším co na něm nenávidíme. Ovšem úvodní scény s expanzí emzáků je s Dolby všobepínající a nějak obludně nádherná. Pak už jenom nuda vygradovaná šílenstvím Tima Robbinse.
Slabý film, technicky bezchybné, avšak ten klišé příběh? To se vám pánové fakt líbí? Mě teda vůbec, ano scifi žánr je hodně vyčerpaný, ale tohle mi přišlo jako nějaký Armagedon. Navíc ten laciný konec s patriotistickým podtextem v čele s vlající americkou vlajkou si mohl Spielberg odpustit. Tohle Steven snad nemá zapotřebí. Staršímu originálmímu kousku Minority Report to nesahá ani po paty. Jak já nesnáším katastrofické filmy z americké produkce...
-bez slovního hodnocení-
Nadmieru kukatelne..
-bez slovního hodnocení-
Film na mě zapůsobil opravdu hodně a myslím, že SS předlohu zfilmoval opravdu skvěle. To, že se jednalo o předlohu, jíž se držel, mělo za následek absenci blbého amerického patosu, ale na druhou stranu i pár nelogičností. Proto bych byl v tomto ohledu tolerantnější. Toma Cruise jako člověka (scientologa) nemusím, ale jako herec je vynikající. Skvělě zahrála i malá hrdinka. Rovněž i některé záběry byly úchvatné - např. řeka plná slunečních paprsků a mrtvol ... Jen ten konec si mohl pan režisér odpustit ...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
dobrá kravina.. a Tom Cruise ehmm =/
To já ho můžu...
nesnášim Toma Cruise
Opravdu dobrá sci-fi s několika, mno vlastně s mnoha, úchvatnými scénami. Nelogičostí je tam samozřejmě kupa, pravděpodobnost, že mnohem vyspělejší civilizace, která celé věky plánuje likvidaci lidské rasy si nezjistí všechna rizika, která ji můžou potkat po přistání, a která se ji nakonec stanou osudnými je dosti diskutabilní. Z toho ale neviňme ani Spielberga, ani scénaristy, ale H. G. Wellse. A toho koneckonců už vůbec ne, neboť ten ve své době napsal vynikající sci-fi. Dnešní filmaři se s látkou popasovali se ctí, a tak si myslím, že nějakou tu vadu na kráse můžeme této "stařence" snad s klidným svědomím odpustit.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.