OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Brutální roztěkaný mathcore,který sám o sobě je dobrý ovšem zkrátil bych desku o třetinu a vyhodil z ní ty relaxační věci,které teda nechápu ani jako fór.Já teda jazzové trumpety a unylé pidlikání vedle takových výplachů jako Fix Your Face,nebo Lurch poslouchat nechci.Takhle je Ire Works spíš neuchopitelný hudební bordel.Ona i ta roztěkanost v mathcoru má podle mě své meze.Za mathcoreové věci rozhodně dávám body za tu unylost ovšem nic...Opět jako u Miss Machine nepovažuju Ire Works za něco hodné desítek,tady díky nudným pasážím ještě méně bodů
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tím rozpětím stylů, které ale poslepovali do úžasného celku, si mě Dillingeři získali. Pro mě teda celé album úžasně korunuje poslední skladba, kterou můžu klidně pustit všem, co říkají, že ti maníci jen nezavřeně rubou do kytar a nic neumí...prostě mňamka.
Vyborna nahravka.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
"Miss Machine" ostane navždy prvým úspešným pokusom, no na "Ire Works" prišli TDEP s výbornou nadstavbou, hlavne čo sa využitia širšej palety nástrojov a výrazových prostriedkov týka. Už dnes je isté, že na oba albumy sa bude o desať rokov nazerať ako na kultové a nenapodobniteľné a hlavne trvácne nahrávky, ktoré zmenili hudobný svet.
-bez slovního hodnocení-
výborne ...
Tato doska je tak rozmanita a (pristupom k zanru) roztriestena, az sa rozpada medzi rukami. Nikto sa nedokaze zavdacit vsetkym, ani TDEP nie, tak na co sa o to zbytocne pokusat...
Co k tomuhle zvěrstvu dodat? Snad jen, že si na něm dali kluci od Dillingerů velmi záležet. Pro mě zcela zásadní počin, ve kterém TDEP dotáhli do konce to, co velice hezky načali.
math-core/rock velmi sikovna kombinacia...prijemne chytlave melodie sa striedaju s math-corovym sialenstvom podarena doska :) mathcore ktory nenudi a po ktorom ma neboli hlava (PsyOpus) :) 7.3.2010 ..pridavam na 10/10 tento album ma uplne dostal..pocuvam ho uz takmer pol roka v kuse a stale ma velmi bavi... super muzika :) vrelo odporucam neortodoxnym metalistom :)
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.