INSECT ARK - Raw Blood Singing
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Rudi: Je mi líto, show RAMMSTEIN jsem viděl a chtělo se mi spíš plakat. Opravdu nevím, co komu přijde tak úžasné na bandě napomádovaných dederónů, kteří se zmítají jako zasažení proudem v monstrózním továrním designu... Lépe řečeno vím, ale mně to úžasné nepřijde.
tohle mi chybělo :))))
kurva, cloveku nejede pul dne net a uz je tu plna prdel prispevku, no co cist je vsechny nebudu, hodim sem svuj pohled na tema a jsem si jist, ze mi svoje argumenty radi zopakujete :o). Berte to ale zatim jen jako jednotlive na sebe nenavazujici postrehy z dvojiho poslechu novinky.
Takze :
* nedivim se, ze ho lidi stále mají v zive pameti s Orlikem, když jim to urovni textu a castecne i jejich zamerenim neustale pripomina
* aranzmany jsou opravdu naroubovany opatrne, skoro bych řekl az prilis, takze si ve valne vetsine pisni budeme muset vystacit s klasickym modelem prima, tercie, kvinta – zachranuje to pouze jejich obcasne zajimave instrumentalni pojeti (Zlaty Drak). At se na me nikdo nezlobi , ale o takovych podmazech se odmitam bavit jako o aranzma
* slovansky nadech vznasejici se nad deskou i nad celou jeho tvorbou mi uz prijde dost otravny, ale zrejme i ten ma velky podíl na lokalniho uspechu . Na druhou stranu chtit po Landovi kompozice a aranzma ve stylu napr. Trenta Gardnera je stejne jako uverit ve filozofii Karla Marxe a Bedricha Engelse
* Zive pojeti bude asi zajimavejsi , takze se potvrzuje to , co bylo zrejme na DVD Vltava Tour, Landa i kapela to na koncerte umeji podat a rozbalit, ale studiove to proste moc nefunguje. Dost často se mi rozjizdeji koutky do stran (napr. heroicke zpevy nebo vubec prvoplanovost vetsiny pisni)
* Landa se neposunul nikam, ale to od nej asi nikdo neceka a nemá to zrejme v umyslu ani on sam. Fanouskovska zakladna se urcite neztenci, spis naopak.
* O podobnostech se splachy typu Nohavica nebo Kryl se radsi nebudu vyjadrovat, protože moje averze vuci zminenym zoufalcum je skutecne vysoka, tak abych nebyl narcen ze zaujatosti, protože jsem prece jinak clovek veskrze tolerantni :o)
Ted nejake klady :
* Bezchybna, do detailu dotazena produkce – i to je zaruka toho, ze se (jak nekteri recenzenti naznacili) deska je schopna dostat pod kuzi a vy potom takovemu interpretovi zbastite uplne vsechno. To zdaleka neni ojedinely priklad-ale aspon v necem „umelec“ drzi krok s domaci spickou nerku-li se zahranicim.
provedeni : 7
zvuk : 8
invence : 2
. . . ale stejne tomu nedam vic nez 4 z 10 :o)
V-dur: budem sa opakovať, ale videl si niekedy koncert Rammstein? Ak hej, tak ti musí byť z koncertnej show Daniela Landu nasmiech.
Nechapu, jak muze nekdo v souvislosti s Landou zminovat podobenstvi s Krylem nebo Nohavicou ... nebo ze by to byla jen lacina novinarska berlicka?
K Thornovmu hodnoteniu: Ad folkar Landa vs. pokorni folkari + Landa v maskacoch vs. drobny Kryl: Je jasne, ze Landu tieto veci neovplyvnili vo vsetkom, osobne mozem mat na haku aj nejaku jeho kalisnicku starocesku dusu barda, podla mna je vsak Landa na ceskej "pop/rock cokolvek" scene jeden z mala, ktory sa nepodoba na nic zapadne alebo predtym zahrate.. Uz len preto by som mu nejaky ten kredit dal..
Myslí toho Morta, který rozumí hudbě víc než my všichni redakcí povinní dohromady :o)))
THERION jsou náckové... mají divný texty, který není rozumět a jsou populární v Bavorsku...
nebo toho, který žere Robbieho Williamse?
myslíš toho Morta, který měl ještě nedavno ikonku s Warpaintem? .)
Milda - pusť to Mortovi, určitě to ocení:-)))
Mari - já neřek že je Landa globálně špatnej - přečti si můj druhý pohled
a když bych se někomu vzděláním pustil Twilight, tak by to musel být arogantní kokot aby si něco podobného myslel -
Marek - Ginunngagap vs. cokoliv od Landy - kontumace pro THERION :)
Milda: Jo a proto je Landa špatnej? Já beru hudbu jako jednu z nejpodstatněších věcí v životě, a přece mi to nebrání takovou hudbu brát.
Hele, čestně, když pustíš BATHORY někomu s hudebním vzděláním, zařadí tě do úplně stejné skupiny jako ty řadíš fanoušky Landy. To není nic osobního, prosím, jen věcná poznámka.
http://mujweb.cz/zabava/meruna/smil.htm
Milda - ano kočka leze dírou verzus Janek blázen - to bych řekl, že je tak plichta:-)
Marigold - však já to taky nemyslel nějak hanlivě - mám hodně známých, kterým prostě stačí ke štěstí si pustit v autě Kabáty, Landu a Divokýho Billa - a sou to fajn lidi - hudba je pro ně pouze takovej nepodstatnej doplněk k životu
Milda: Že bys to konečně pochopil? ;o)) Já v té hudbě nic nehledám, je mi prostě příjemná, je oddychová a přitom mě neuráží... To je celý můj postoj k panu Danielu Landovi. A opět jsem se nedozvěděl, kde je to démonizované náckovské zlo v jeho současných textech. Což už mě popravdě nepřekvapuje :o)))
no to byl zas argument
ne že bych chtěl v podobných sračkách nějak pokračovat, ale kdo si porovná kompletní tvorbu obou kapel s Landou a jeho "geniálními" aranžemi, tak uslyší...
ano, Milda má právdu, uzavřeme to, Landu poslouchají ti, kteří v hudbě moc nehledají, kdežto ti co hledají, např. posluchači Bathory a Therion a podobné kvalitní hudby, Landu neposlouchají:-)))
jj, Krysař je pěkná píseň
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Odporně chutná lahůdka ukuchtěná z nekompromisně kvalitních surovin. Je to "jen" svérázný old school death metal anebo moderní verze extrémních forem metalové muziky? Možná oboje,ale rozhodně unikátní záležitost pro hledače v okrajových hudebních sférách.
Velkolepé, mnohovrstevnaté a produkčně velkorysé dílo. Jiné ani po minulém albu být nemohlo. Pro někoho možná i trochu za hranou kýče, ale když Jón Aldará se velmi dobře poslouchá, ať působí kde chce. Není to na první poslech, ale i po něm už spokojenost.
Deska, která po skvělém singlu ("Break My Lying Tongue") nakonec nedokázala tuto laťku udržet po celou hrací dobu. Silnější skladby se míchají s těmi "vatoidními" a jako celek nahrávka uplyne a příliš emocí nevzbudí. Model VOLA se asi opravdu vyčerpává.
Zásadní kapela mého dospívání a také kapela, kterou jsem 20 let ignoroval přišla s deskou odkazující k tomu nejlepšímu z její historie. Zároveň ovšem ani neevokuje pocit opakování se. "Disintegration" je jen jeden, ale tohle rozjímání mě prostě baví.
16 minut šťavnatého technického thrashingu a dva covery od kapely, která má řemeslo v paži. Je v tom ta patřičná lehkost, drive i finesa, které člověk od téhle žánrové generace automaticky čeká. Jako drobný příkrm v čase thrashového hladu obstojně zasytí!
Trochu rozpačitý počin po čtyřech letech od minulého alba "The Fallen Crimson". Nedotažené, možná zbytečně stručné album stojí na pouhých náznacích síly, kterou skupina v minulosti disponovala. Ale hezké momenty s typickým rukopisem se najdou, to zase jo.
Vložit diskusní příspěvek