OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Mám ju rád.
Taková unavená vánoční věc. :))
Aj So Tired je dobrá vec.
Dreamer byla fakt sračka. Mě se nejvíc z Ozzyhobalad vždycky líbily "Road To Nowhere", "Killer Of Giants" a "You´re No Different" i když těch fakt dobrejch má tak 3krát, 4 krát tolik.
Nemyslím si.
ne, to byla picovina od prvni chvile.
To bude asi tým, ako je katastrofálne obohraná.
K tým sladačikom - tak tie sú fakt omnoho lepšie ako bol Dreamer z Down To Earth - tú skladbu fakt neznášam.
Hlavne, že slaďáčiky sa opäť podarili. :)
Tak zatim me z nove placky zaujaly predevsim dve posledni (Countdown's Begun, Trap Door) a castecne prvni Not Going Away. Zbytek zatim takovy prazvlastni..ale rozhodne ne nezajimave
Sandon:
1) L&L : ok, asi me tam mate ten silenej obrazovej strih (dobra finta jak odvest posluchacovu pozornost:o). Ja mam bootlegy z let 81 - 95 a je to stridave jak kdy-nekde horsi nekde lepsi(samozrejme se sestupnou tendenci-a ladenim smerem k novejsim gigum). L&L je tusim minimalne ze 3 koncertu - aspon obraz, zvuk muze byt tudis z vicero akci(pak se asi i lip vybiraji nejpovedenejsi verze), ale to bych kecal-mrknu doma do bookletu, ale myslim, ze nema specifikovany, kde to presne nahraval. A pokud zpev opravoval, tak si asi dali zalezet vic - Budokan je opravdu hnus - normalne primichana dalsi stopa k puvodnimu zpevu.
2) od Vaie bych cekal vic Vaiovsko/Zappovskych detailu, kudrlinek a serepeticek (viz jeho solovky a vlivy ve tvorbe mnou nize zminovanych kapel), ale chapu, ze to tam v kontextu se zbytkem materialu nemohli nechat v puvodni verzi.
Black Rain je oproti Down to Earth daleko přehlednější a nadupanější (zvuk bicích se dá srovnávat snad jenom s Ozzmosis, naprosto good)....Jinak kdo jste neslyšel skutečný bonusy z Ozzmosis, lituju Vás:-)..Whole World´s Falling Down je naprostá megapecka s valivym riffem,kterej vás přejede, naprostej klenot desky...a balada Aimee je totál nádhera...
Imothep, tak na Down To Earth mám v podstate taký isý názor ako ty.
re: Imothep
1) Dovolim si nesouhlasit: na Live And Loud musi byt zpev opravovany velice masivne - mozna je to prezpivane cele - je to az moc neuveritelne, v jake tam je forme. Videl jsem neco ze stejneho obdobi opravdu zive a bylo to opravdu tristni, Budokan je proti tomu studiovka :)
2) Nevim, jak moc je My Little Man predelane proti puvodnimu demu, ale je tam slyset vaiovske efekty (napr. harmonizer hned na zacatku) a Zakk zahral solo opravdu jako by to hral sam mistr...
Ozzy rullzzz! (Niekedy.)
Jojo, Ozzy & Vai by me taky zajimal - kdyz prihlednu k faktu, jak Vai dokazal zmenit / obohatit vyraz napr. Alcatrazz, Whitesnake, ale i D.L.Rotha - samozrejme jen v kladnem slova smyslu vyznamu :o)
too imhotep
s tim Vaiem to je skutecne povedeny vyrok :) Ale nerekl bych ze to je nejak brutalne prearanzovane - ten song je uplne jiny nez zbytek na desce a po 3s je poznat, ze to slozil Vai. Spis by me zajimalo kdy konecne vytahnou z tech trezoru zbytek tech spolecnych songu......az dojdou prachy nebo kdy? :)
Black Rain sem slysel vcera jednou a je to lepsi nez DTE, ale jinak spis prumer....na ty "prave hity" to hledi z uctive vzdalenosti.
Live & Loud - dobra lajvka-hezkej odraz doby, rek bych temer nedodelavana studiove (mozna malinko zpev). Ale strihal to naprostej uchyl, zrejme t.c. na tripu-na nektery valy se neda divat,jakej je to chaos.
Live at Budokan - no, ehm . . . to snad ani nemeli vydavat, sice potesilo zarazeni novych skladeb, ale vykon Ozzyho spatnej(nepomohlo ani to, ze vsechny zpevy prezpival ve studiu a primichaly se k originalu-to je evidentne poznat) a je tam vic dotacek ostatnich nastroju nez by u takovych muzikantu bylo zdravo(kdyz Hammerfall napisou, ze je normalni dotacet cely party-hlavne, ze to pak na kotoucku smazi,tak vzhledem faktu, ze jsou to kydaci hnoje ze 4te ligy me to ani nijak neprekvapi, ale u muzikantu to zamrzi).
Z dnesniho pohledu vidim dve alba, ktera snad neobsahuji zadnou vatu : Blizzard of Ozz a No More Tears. A k Down to Earth bych nebyl tak skepticky jako vetsina verejnosti. Sice to nema tak nadupanou produkci jako Ozzmosis(z poslechu je ale patrne, ze ta zmena byl zamer), ale na druhou stranu to neni jedna skladba(Perry Mason) a zbytek vata. Pokud chce nekdo operovat s My Little Man tak smula - z Vaiovych aranzma zbyl jen zlomek, zbytek byl prearanzovan tak aby pohodlne smakoval i buranum z Tisnova a Vyskova-vlastne cela deska je tak stylizovana(coz se zadarilo). I Just Want You je ultrahnus vhodnej na zabavy(vsimli jste si nekdo vykradenyho popevku od Olympic- Jsem to ja jak zamlada??:o) a bonusovka Back on Earth odpad vymetenej ze supliku za ucelem zhodnoceni bezceneho - Ozzman Commeth.
Black Rain jsem zatim slysel jen jednou ze streamu(dik MP za link:o) a celkem libi.
Ozzy: s Ozzmosis byla nespokojenost (u Ozzyho) převážně proto, že producent desky Michael Beinhorn "nutil" Ozzyho zpívat ve výškách se kterými měl už tenkrát potíže a živá prezentace skladeb z této desky pro něj byla velmi problematická. Takže asi proto si Ozzy dost brzo po vydání vytvořil k tého desce něco jako odpor.
U mě takhle:
Blizzard of Ozz.................8
Diary of a Madman..............8,5
Tribute..........................-
Bark at the Moon..............7,5
The Ultimate Sin...............9,5
No Rest For The Wicked......7,0
No More Tears..................10
Live & Loud......................-Ozzmosis.........................9,5
Down to Earth...................7,0
Live At Budokan.................-
Black Rain........................neslyšel jsem
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek