OPETH - The Last Will And Testament
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Nechcel by si cesky metalovy web skor opravit dezinformaciu s producentom v recenzii? ;) Uz nehovoriac o tom, ze Mother's Milk je takmer rovnako melodicky (Pretty Little Ditty, Taste the Pain, Knock me Down) a tiez velmi variabilny - vacsina popisovanych rozdielov sa udiala medzi tretou a stvrtou doskou s prichodom Fruscianteho... dalsie melodie a tensi zvuk spravili potom prave s Rubinom, prvykrat na BSSM :) A nejak polemizovat, ci sa prave John nejak zviezol na slave - imho lol. Ved on to cele spravil, v 89-tom, 91-tom a aj 99-tom.
Tím My myslím sebe a kámoše, co jsme byli "hodně vostrý metalisti" :)))
Stray: A to je zrovna škoda, bylo by to jistě zajímavé téma. Retrospektivně, v patnácti jako "tvrdí metalisti" jsme Oušny těžce nenáviděli, dnes už je to jinak. Holt jsme už o něco rozumnější, než když pro nás místní autoritou byl borec s nápisem na džízce "De-pe-che che-che-che":) Šílená telecí léta ... a jaxme na sebe ještě byli hrdí .... :)))
DarthArt: Věř že jediná těsně porevoluční česká kapela, o které bych s nadšením psal by byli OCEÁN, ale Rudi už MI avizoval, že kdyby se tu něco podobného objevilo, tak by se hrozně styděl, tak to holt neprubnu ani na vánoce.:-)))
Kazeta, Popron, 150 Kčs (drahý jak sviňa...)... Totální nostalgie, první hudební nosič, který jsem si sám koupil (za maminčiny peníze). Jo a fajn muzika.
"Recenzentovi z Rolling Stone vadí strohá, na kost ohlodaná produkce"... se tehdy cca psalo.. ehm.. v Melodii
Vike: Psal jsem, že některé ty desky by minimálně obstály ve srovnání s kapelami venku. Nesrovnávej to s absolutními death metalovými esy, těch je na zeměkouli deset dvacet a kapel, které za něco stojí tisíce ...
Stray: Kryptor se mi líbil právě ten druhý a vlastně jen ten druhý + demáče, ale to je úplný pravěk, takže tam na to musím koukat úplně jinak. Time 4 Crime dostal v časopise Rock Hard tuším 8/10, jestli je to nějaká vypovídající hodnota. Ale to je jedno, názor proti názoru, kdybychom měli všichni stejný, nebudeme samostatné osobnosti, ale ovečky, takový svět by byl zatracená nuda. Jinak na tomhle webu mě baví právě to, že funguje ze značné části jako jakýsi chat, kde přesně vím, že když najedu na určitou kolonku, budu vědět, o čem se tam mluví a je to velmi živé, se zpětnou reakcí. To je váš unikát, na většině ostatních takových projektů člověk napíše svůj názor a tím to končí. Nikdo nereaguje. Právě proto by mne osobně potěšilo, kdybych si pod hlavičkou recenze mohl poplkat i o těch starých titulech, které mě tehdy tolik braly, ale když Vás to na radnici nebaví, nejste pitomci, abyste do toho z "musu" lezli. Nic mi nebrání, abych si udělal vlastní stránky, věnované právě starým deskám. Nadávat můžu třeba do půllitru nebo v lampárně ...
"...uauauauaua" :-))))))
ozzy: Aha, pardon, jsme na českém metalovém webu, zapomínám. :-)
Robbie je ovsem nesrovnatelne lepsi zpevak...
Brzdi.
Pro mě je Kiedis (stejně jako třeba Robbie Williams) týpek, kterej sevysloveně narodil pro showbyznis. Podle mne jsou právě takový jako ONI třeba, aby si vůbec někdo hudby všiml a projevil o ní zájem. Kdo by se zabýval šupákem co kouká při koncertě do země a šudlí si svoje složitý zoufalosti? :-))
Tak to zas áno. Showman dobrý, ale občas mu to ujde.
Ja ho mam rad, ikdyz je zive casto zoufaly, ale zase nejede pri tech pohybovych eskapadach na plejbek //:=]
Ani omylem. Anthony je jedinej z nich pravá STAR - ty snad nevidíš to vyrýsované břicho? :-)))
Tak Antonin je z nich zdaleka hudebne nejhorsi a ho#no zpevak //:=]
Mimochodom, videl som dosť koncertov, na ktorých to najviac kazil práve Kiedis.
Psaní hrou. :-)))))) Mě by to bez podobných diskusí ani nebavilo, nemělo by pro mě žádnej smysl psát recku.
Rozkošné, jak deska tak i diskuze. Vybírání oblíbeného člena kapely...:o)))))))
k.eight.a ::: Přesně !!! Místní redakce je nepochybně placena vydavatelskými molochya neustále tu protlačuje jejich zápaďácké splašky a sází jim jednu 10 za druhou. Kolik vám dali, ptám se. Kolik?
Ja mám pocit, že Švédi sa vrátili až niekam k "Deliverance" a skutočne som nečakal, že ma to bude baviť až takto. Prvé vypočutia prinášajú zvedavosť a radosť; rastie to!
Aktuální EP ukazuje dvě tváře současně. Zprvu klasický symfonický patos, pak ovšem skladby „200 Years“ a „Live The Tale“, které se bez sborových refrénů obejdou, a hned je to o třídu lepší. Tudy vede cesta z tvůrčí smyčky a bezradnosti posledních alb.
Je to úplne posledný album THE CURE? Dôstojnejší odchod si neviem predstaviť. Spočiatku nenápadný album si ma postupne omotal melancholickou atmosférou. Hustý oblak hmly, z ktorej sa mi nechce hľadať cestu von. ,,Disintegration" pre toto desaťročie.
Návrat niekam k "Ghost Reveries" so zvukom posledných albumov. Stávka na istotu, ktorá však za vrcholmi tvorby zaostáva. Navyše, mňa osobne rozprávač pri sústredenejšom posluchu tohto koncepčného albumu irituje.
V jisté BDM RPG hře vytváříte ultimátní postavu a její charakteristiky definujete následovně: Násilí: 100%, Technické skills: 100%, Skladatelská inteligence: 100%, Šarm: 100%, Oddanost 100%, Laskavost: 0%. Do kolonky "Jméno" pak vyplníte: DEFEATED SANITY.
Už poněkolikáté zní otázka stejně: Zničil Einar Solberg další desku jinak velice talentované kapely? Odpověď zní: Zase to zvládl. Jeho hlasový projev je jak chilli. Koření. Měl by se používat citem. Když se tam toho najebe hodně, nedá se to žrát.
Hele, Blake Judd ještě žije. Enfant terrible (ale současně i schopný skladatel) US blacku je (znovu) zpět a tentokráte doručuje tradičněji pojatou kolekci. Šlape mu to dobře, tělo už má sice životem zhuntované, mysl však zůstává stále čerstvá.
Vložit diskusní příspěvek