INSECT ARK - Raw Blood Singing
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
vike:
Valičovi se momentálně nejvíc líbí Severed Survival od Autopsy, je gay?
--> Lucas, vike
Knedličce se momentálně nejvíc líběj Weather Systems a není gay.
ANATHEMA by ve svým počátcích zahrála leda kuloví a ne Floydy.:-) Nicméně následující léta ukázala, že touhu měli velikou...
vike:
Ten </offtopic> to je zase jaká orientace?
Já už tyhle věci posledních dvacet let nějak nesleduju, takže občas nevím, o čem je řeč.
Lucas:
Teda to byla rychlost, není náhodou blesk tvůj pomalejší brácha? :-)
No nic, už jsem nějakej načatej, radši vyrazím do hospody, než se to tady rozjede.
</offtopic>
No vždyť říkal, že se mu to líbí, ne? :-D
vike:
A co bisexuálové, těm se Alternative 4 líbí nebo ne?
V reálu ne, ale na fotce vypadala jako ženská. Leda že by měla nějaký to překvapení...
Videls ji v realu? Ja jo //:=]
A kdyby nesouhlasila třeba knedlička, tak je taky gay?
Je fajn, Strayi, ze vis, co chtela Anathema hrat na zacatku. Imo by ty Floydy prehrali s prstem v prdeli, akorat by byli tezce nepuvodni a nikdo by jim to neveril.
Bez ohledu na pokrok, je Cavanagh porad mizerny zpevak a nemyslim si, ze Enigma je jaka je protoze zpev //:=]
A nejlepsi je stejne Alternative 4 a kdo nesouhlasi je gay //:=]
Díky za plodný příspěvek - jdu si pustit Judgement :-)
oprava: ....že jedním ze dvou lidí, kteří tu kapelu vedou, je chlap...
Proto ze stoner rocku poslouchám ty dokonalé, nikoliv nedokonalé kapely. Tedy QOTSA a MONSTER MAGNET.
ANATHEMA je kapela, které je třeba si cenit. Dokázala ujít ohromnou cestu ve srovnání třeba s MY DYING BRIDE. Ti maj naopak smůlu, že jedním ze dvou lidí je chlap co nikdy neuměl zpívat a ani se nikdy nesnažil na sobě máknout. Výsledek známe.
Stray:
Jistě, že vím, co tím myslíš. Když jsem psal, že ta alba nebyla dokonalá, měl jsem na mysli především ten zpěv. :-)
Já to většinou beru tak, že pokud se mi nějaké album líbí, tak se ty nedostatky snažím ignorovat. Pravda, někdy je to dost problém, jako třeba u Into The Pandemonium, které jsem tu nedávno rozebíral.
Co se týká těch Cathedral, do jisté míry bych s tebou i souhlasil, jenže skoro ta samé by se dalo říct v podstatě o všech dnešních stoner metalových kapelách a taky kapelách hrajících klasický doom ve stylu Trouble, Saint Vitus nebo Witchfinder General.
Hrát tyhle žánry a neznít přitom aspoň trochu jako Black Sabbath v podstatě nejde.
tedy spíš po Draconian Times/ One Second, páč Host už byla manýra, o které samosebou v době Gothic ani uvaovat nemohli.:-)
To samé lze aplikovat na cestu PARADISE LOST od Gothic po Host.
Neříkám, že ty alba před "Judgement" jsou špatná. Jen si myslím, že pokud by kapela v roce 1994 uměla to co v roce 1999, tak by to "Judgement" nahrála podstatně dřív. Tím chci říct, v rámci doom metalu dobré nahrávky, třeba "Eternity" mám z nich nejradši, ale rovněž nahrávky, které jsou dokumentem cesty, hledání, zdokonalování a pokorného muzikantského učení. Nemyslím si, že kdyby Cavanagh uměl tenkrát zpívat tak jak nyní, že někdy nahrál "The Silent Enigma", jestli mi rozumíš? K čemu by mu to bylo?
Dana Schechter (SWANS) a Tim Wyskida (KHANATE) stvořili pod hlavičkou INSECT ARK další neortodoxní dílo ponořené v drone, sludge a noise rocku. Sugestivní dílo, ale je těžké se v té bažině neutopit.
Odporně chutná lahůdka ukuchtěná z nekompromisně kvalitních surovin. Je to "jen" svérázný old school death metal anebo moderní verze extrémních forem metalové muziky? Možná oboje,ale rozhodně unikátní záležitost pro hledače v okrajových hudebních sférách.
Velkolepé, mnohovrstevnaté a produkčně velkorysé dílo. Jiné ani po minulém albu být nemohlo. Pro někoho možná i trochu za hranou kýče, ale když Jón Aldará se velmi dobře poslouchá, ať působí kde chce. Není to na první poslech, ale i po něm už spokojenost.
Deska, která po skvělém singlu ("Break My Lying Tongue") nakonec nedokázala tuto laťku udržet po celou hrací dobu. Silnější skladby se míchají s těmi "vatoidními" a jako celek nahrávka uplyne a příliš emocí nevzbudí. Model VOLA se asi opravdu vyčerpává.
Zásadní kapela mého dospívání a také kapela, kterou jsem 20 let ignoroval přišla s deskou odkazující k tomu nejlepšímu z její historie. Zároveň ovšem ani neevokuje pocit opakování se. "Disintegration" je jen jeden, ale tohle rozjímání mě prostě baví.
16 minut šťavnatého technického thrashingu a dva covery od kapely, která má řemeslo v paži. Je v tom ta patřičná lehkost, drive i finesa, které člověk od téhle žánrové generace automaticky čeká. Jako drobný příkrm v čase thrashového hladu obstojně zasytí!
Trochu rozpačitý počin po čtyřech letech od minulého alba "The Fallen Crimson". Nedotažené, možná zbytečně stručné album stojí na pouhých náznacích síly, kterou skupina v minulosti disponovala. Ale hezké momenty s typickým rukopisem se najdou, to zase jo.
Vložit diskusní příspěvek