THE GENOTYPE - ONEIRONAUTS
Mexická odpověď na AMARANTHE. Je to trochu ostřejší, v základu více do deathu, téměř bez čistého mužského zpěvu a méně chytlavých melodií, ve kterých má zase navrch Mörckova parta. Ale je to dobré.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Jinak já žral i bicmenský koketování s Talleym.
http://www.youtube.com/watch?v=FMYmzcgZqZw
Ono ani tak nejde o to, jestli to chlapi zahrajou - to vždycky nějak daj. Díra ale zůstane na skladatelský židli. Na koncertě Hannemana někdo nahradí celkem v klidu, ale ve studiu to už taková prdel nebude. Nechci křivdit Kingovi, ale mám pocit, že Hanneman byl větší riffmajstr. Každopádně jsem zpětně rád, že jsem je moh na BIG4 vidět v tehdejší sestavě. Mám v živý paměti, jak dramaturgicky zcela nemístně působila Metallica po tomhle válci:-)
Ale jo - kouknul jsem na to znova a není to tak strašný. Holt, když má člověk něco naposlouchané...
To, ze Bostaph nehra na koncerte kazdu Lombardovu cast tak isto predsa nic neznamena. Kazdy bubenik ma vlastny styl, robit hned zavery, ze to Bostaph vynechava pre istotu je podla mna scestne
to david ch - už se nedivím ničemu :D , jinak Bostapha nějak nakoukanýho z live verzí nemám, takže nemůžu soudit- ale prostě ty studiovky nemaj chybu, je jasný že Lombardo si naživo svoje starý fláky vždy dal úplně v klidu, no co bude nějaká změna, doufejme že bude Bostaph tlouct dobře
Podpisujem sa...
King gitary podla mna utiahne aj sam uplne bez problemov, Bostaph odbucha svoju cast opat solidne a bude len dobre ked trochu zaexperimentuju. Osobne mam albace Diabolus a God Hates velmi rad
Jo, a JH neznamená James Hetfiled. :-)))
david.ch: No já jen, že jsi psal, že DL "Ulrichovatí". Já si to nemyslím. Ale je fakt, že v Milovicích jsem ho viděl naživo poprvé, takže těžko mohu srovnávat.
Když už byla řeč o kytaře - JH (ať se mu daří tam, kde teď je - nebe to asi nebude :-) mě na Sonisphere dost zklamal při sólech. V "Seasons.." jsem se těšil na to jeho skvělý sólo s hammeringem a ono přišlo jen nějaký zmatený trylkovaní odnikud nikam. Taky to pěkně flákal (je to vidět už na "War..."). King se to snaží hrát pořád tak, jak to má být.
jako že falešně hraje sóla, má rozladěnou kytaru nebo ti nepřijde, že ho to (ne)baví? :)
Ale o tom je přece Metallica. Nikdy jsem neslyšel na živo horší kapelu než současná Metallica! Hammett bývá taky většinou falešný. Co naplat, člověk nemusí moc umět aby byl hvězda. Stačí být drzý, mluvný a být ve správný čas na správném místě. Pokud se člověk stane celebritou a propadne slávě, je konec.
david.ch: Co to? Řekl bych, že si zrovna Ulrich na Sonisphere upletl pěknej bič - Lombardo ho zašlapal do země. Ulrich byl naprosto tragickej, ještě horší, než jsem čekal (a to jsem teda opravdu moc nečekal :-) Byl rád, že se občas sešel s kapelou a úplně se to nerozsypalo :-)
To jsem vážně jedinej, kdy si myslí, že Bostaph hraje straé skladby naživo mizerně? Konkrétně myslím na DVD "War At..." třeba "War Ensemble", kde spoustu věcí pro jistotu úplně vynechal a občas mi přišel úplně mimo rytmus. S Lombardem v Sofii 2010 naprosto neporovnatelné, o albové verzi raději nemluvit. Úplně mě šokovalo, jak je Lombardo přesnej a přitom rychlej.
Podľa mňa je Lombardo stále frajer. Stačí si vypočuť jeho výkon zo Sofie '10.
Ono by se dalo říct že Lombardo definoval to jak se má bubnovat thrash metal, to mu už nikdo neodpáře.
Tehdy hrál perfektně a revolučně, ale na posledních deskách nehraje nic.
Bostaph je síce kvalitný hráč, ale Lombardova práca na takom "South of Heaven" je neoceniteľná. Lahôdkové bicie :)
souhlas, New faith, Disciple, Here comes the pain- to žeru :))
Bostaphov výkon na GHUA je najlepší v histórii Slayer vôbec
chci další alba slayer s bostaphem za baterií, jeho styl se mi líbí snad ještě víc než lombardův- nejlepší bostaphův výkon bych viděl na GHUA, Diabolus, a pak u Exodus na albu z roku 2005
Mexická odpověď na AMARANTHE. Je to trochu ostřejší, v základu více do deathu, téměř bez čistého mužského zpěvu a méně chytlavých melodií, ve kterých má zase navrch Mörckova parta. Ale je to dobré.
Jak může znít doom metal s blízkovýchodními vlivy, když se urve ze řetězů a nabere na rychlosti a progresi, to ukazuje v Londýně sídlící parta kolem výrazné zpěvačky Niny Saeidi. Tahle hudba nakopává zadele.
Hned první skladba naznačuje, že u DEUS MORTEM se věci začínají měnit. Poláci posunuli svůj BM do čistějších a melodičtějších vod. Jistě, řízky se občas klepou nekompromisně, nicméně i tak je ústup do přijatelnějších sfér znát. Osobně mi to ale nevadí.
Jeden z nejvíce obskurních rituálů roku 2024. Lidé (?) okolo IMPETUOUS RITUAL / GRAVE UPHEAVAL vyrukovali s neotesaným black/death metalovým manifestem. Divokost, chaotičnost, ale zároveň i slušný skladatelský skill. Hudba dle mého gusta. Více za týden.
Timothée Chalamet sa vraj na place nechal oslovovať Bob; naučil sa hrať na gitaru a spievať ako Dylan. Film, pokrývajúci roky 1961-65, stojí na hereckom a hudobnom výkone hlavných hviezd (a na skvele zapracovaných piesňach). Inak sa do hĺbky príliš nejde.
Vtipné intro je naozaj iba začiatok skvelého zážitku, ktorý nám opäť pripravili odviazaní a radostní Švédi. Tento let do Taškentu je naozaj veľká paráda. Vzletné melódie, príjemná atmosféra - hodinka uletí ako nič. Opäť raz nesklamali!
První deska po návratu Bobby Lieblinga z vězení potvrzuje teze o starých psech a nových kousích. Pro alespoň s nějakou starší nahrávkou obeznámené jedince album moc novinek nepřinese, na druhou solidní standard temného rocku/doomu ze staré školy potěší.
Vložit diskusní příspěvek