OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
První setkání s touto kapelou. Tenkrát jsem to žral.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Album ktore sa naozaj nezapaci na prvy krat ale par vypocuti a je to tu...
..we came in? Kompaktné album, uvolnené, exhibície dávajú zmysel. Stala sa mi podobná vec ako pri Awake, pri prvých vypočutiach som mal pocit že počúvam najslabšie album DT, pri takom piatom až desiatom som si ho úplne zamiloval. Je to také "intertextuálne" album, každú chvíľu nejaká citácia. V tomto zmysle sa mi najviac páči pasáž "traped inside this octavarium", čo je Tool jak vyšitý. DT podľa mňa nikdy nebola skupinou, ktorá by prinášala po hudobnej stránke niečo nové, skôr si ako Tarantino požičiavala raz z toho, raz z iného žánru, a toto album je takou poctou ostatným skupinám (pričom podobne ako pri Trantinovi ma výsledné leporelo baví viacej ako pôvodné vzory), preto je nezmyselné mu vyčítať že znie ako henten a henten. Premakaný koncept, odporúčam wiki article pre bližšie štúdium. "Skončiť tam kde som začal" ako hlavné motto albumu vylučuje kritiku o samo-vykrádaní, progres v postmodernom svete je už zo svojej podstaty nemožný, môžeme sa len prehŕňať tým, čo už tu raz bolo. Všetko je so všetkým previazané, had požiera vlastný chvost, isn't this where...
skvely album..obzvlast skladba Panic Atack
Velmi vyvazene album, kazda piesen, dokonca ani zaverecny kolos nenudi, ale mozno to je trochu umele a ten naboj nie je taky silny, tak ci tak, hodnotenie nemoze byt nizke
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.